rienie Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik heb eén vraagje. Van X360 naar pc converter kan toch niet. Reageren
xbox360kris Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik heb eén vraagje. Van X360 naar pc converter kan toch niet. dat kan wel, alleen heb IK echt totaal geen idee hoe. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Nou, wel grappig, maar toch een beetje te strak in zijn lak en verf... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 is forza motorsport 3 voor pc? nope xbox360 only, net zoals gt5 ps3 only Ik ga dit niet converteren aangezien ik nu bezig ben met een sa auto naar iv converteren en potver die textures geven me hoofdpijn GTA5 is niet eens uit en dan komt hij toch wel voor de 360 en pc . Maar over de mods gesproken wil ik mijn complimenten geven, het ziet er echt hartstikke netjes uit maar het is alleen jammer dat je er geen lamp op het dak kan zetten . Reageren
xbox360kris Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 is forza motorsport 3 voor pc? nope xbox360 only, net zoals gt5 ps3 only Ik ga dit niet converteren aangezien ik nu bezig ben met een sa auto naar iv converteren en potver die textures geven me hoofdpijn GTA5 is niet eens uit en dan komt hij toch wel voor de 360 en pc . Maar over de mods gesproken wil ik mijn complimenten geven, het ziet er echt hartstikke netjes uit maar het is alleen jammer dat je er geen lamp op het dak kan zetten . gran turismo 5 nou kijk hetgene wat je hier ziet zijn geen mods, er is een ingame vinyl editor, je kan strepen alle soorten vormen plakken draaien inzoomen uitzoomen , kleuren etc. letters nummers etc etc. toch bedankt :3 Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 is forza motorsport 3 voor pc? nope xbox360 only, net zoals gt5 ps3 only Ik ga dit niet converteren aangezien ik nu bezig ben met een sa auto naar iv converteren en potver die textures geven me hoofdpijn hoop dat deze auto's of een paar een keer naar sa komen Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 (bewerkt) pm maar, ik doe het wel:) ( probeer ) nog nooit gedaan met forza Edit: Van xbox naar pc kan toch niet :S Het kan wel maar dan heb jij een speciale kabel nodig... , hoe heb je eigenlijk die mod gemaakt :S? Bewerkt: 3 oktober 2010 door davedavy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.