GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 (bewerkt) Beste leden, Wie weet hoe ik een Geselecteerd gebied zoals hier: voorbeeld: Ik wil bijvoorveeld die "A" draaien. Met welke tool doe ik dat of met welke button? Buttonlijst: Welke van deze moet ik gebruiken en hoe? of is het een van deze: En hoe gebruik ik die dan? supergtagamer Bewerkt: 5 september 2010 door supergtagamer Reageren
Kloep Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Je klikt op V (verplaatsen), dat is het knopje rechtsbovenaan. Vervolgens ga je met je muis vlak buiten de selectie, en kun je hem draaien. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Je klikt op V (verplaatsen), dat is het knopje rechtsbovenaan. Vervolgens ga je met je muis vlak buiten de selectie, en kun je hem draaien. Nee, dan verplaatst ie hem alleen. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Hiervoor druk je simpelweg op CTRL + T. Dan moet je op de bovenste- of onderste hoeken met je cursor gaan staan, tot er een pijltje in een boog verschijnt. Dan kan je hem naar hartenlust draaien. Succes! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Bewerken>transformeren>roteren Dat zou het moeten doen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Bewerken>transformeren>roteren Dat zou het moeten doen. Dat zei R-fl3x al maar bedankt voor de hulp Maar aangezien jullie gelijk postte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.