Jump to content

GTA IV Wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een leuke wallpaper gemaakt:

eb7jnb.jpg

Hij is gemaakt met photoshop CS2 en ik heb de achtergrond uit een image van GTA IV TLAD en

de explosie uit een image van GTA IV tBoGT. Ik wil graag jullie meningen horen ;)

Ik heb er in totaal een 20 min. over gedaan.

supergtagamer

Geplaatst:

Ik vind er eerlijk gezegd niks aan, een plaatje uit TLAd en een plaatje uit BOGT in mekaar geplakt.

2/10 voor de moeite, meer ook niet

Geplaatst:

Ik vind er eerlijk gezegd niks aan, een plaatje uit TLAd en een plaatje uit BOGT in mekaar geplakt.

Nou, je hebt gelijk, maar ik heb de laatste tijd gewoon zin om te photoshoppen.

Geplaatst:

1/10

Gewoon knippen plakken en dan met Blur erom heen en ook nog slechte kwaliteit! (of het ligt aan mij :S)

Geplaatst:

De stock afbeelding alleen al is van erg slechte kwaliteit. Dat is al het begin van het maken

van een mooi design. Verder is de explosie er ook niet echt mooi op geplakt. Het is duidelijk

gephotoshopt en dat moet je echt niet hebben. Het idee is wel leuk, maar het is niet echt

goed uitgevoerd.

Geplaatst:

Nou, je hebt gelijk, maar ik heb de laatste tijd gewoon zin om te fotoshoppen.

Doe dat dan! Een paint-creatie met photoshop maken is geen fotoshoppen. En zolang jij zelf niet tevreden bent, moet je je werk helemaal niet vertonen. Alleen als je al echt alles hebt toegepast en het nog steeds niet naar jouw smaak is, kan je het hier posten voor tips. Maar nu kan je hopelijk zelf wel zien wat er aan schort.

Succes verder, en vooral tutorials volgens als je inspiratieloos bent. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...