GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Als een savegame installeren zo moeilijk is, Dan Woet je toch echt gewoon gtasasf1.b in Documenten -> gta SA userfiles doen. Als dit echt zo moeilijk is, dan kan ik je niet verder helpen Reageren
jerp Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Als een savegame installeren zo moeilijk is, Dan Woet je toch echt gewoon gtasasf1.b in Documenten -> gta SA userfiles doen. Als dit echt zo moeilijk is, dan kan ik je niet verder helpen zie de bijlage sorry hoor maar als ik het nou fout heb... maar hij zit er toch in. Reageren
jerp Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 voor de toelichting miss kan je hier wat mee? Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Ja. Sla hem op. Vervolgens pak je het bestand uit op bureau blad. Dan open je de map en staat er een bestand in. Ga naar ducomenten en klik dan op: gta SA userfiles. Dan sleep je het bestand daar naartoe. Ze zouden hier een tutorial over moeten maken supergtagamer Ja. Sla hem op. Vervolgens pak je het bestand uit op bureau blad. Dan open je de map en staat er een bestand in. Ga naar ducomenten en klik dan op: gta SA userfiles. Dan sleep je het bestand daar naartoe. Ze zouden hier een tutorial over moeten maken supergtagamer Dan open je de map en staat er een bestand in. ik krijg daar win rar klopt dat? dan zie ik staan gtasasf1.b leesmij.txt readme.txt (klopt over topic over maken ;P ) nog een tip in leesmij + readme staat normaal gesproken hoe je het instaleert Bewerkt: 7 september 2010 door d0nM0NTANA Reageren
jerp Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Ja. Sla hem op. Vervolgens pak je het bestand uit op bureau blad. Dan open je de map en staat er een bestand in. Ga naar ducomenten en klik dan op: gta SA userfiles. Dan sleep je het bestand daar naartoe. Ze zouden hier een tutorial over moeten maken supergtagamer Ja. Sla hem op. Vervolgens pak je het bestand uit op bureau blad. Dan open je de map en staat er een bestand in. Ga naar ducomenten en klik dan op: gta SA userfiles. Dan sleep je het bestand daar naartoe. Ze zouden hier een tutorial over moeten maken supergtagamer Dan open je de map en staat er een bestand in. ik krijg daar win rar klopt dat? dan zie ik staan gtasasf1.b leesmij.txt readme.txt (klopt over topic over maken ;P ) nog een tip in leesmij + readme staat normaal gesproken hoe je het instaleert NEE WERKT OOK NIET srry voor de caps Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Tje, dan zit er een ding op: Opnieuw installeren. (en ik zou de rar bestanden in de userfiles ook maar eens weggooien. Zo installeer je geen mod's) Maar dat mag je helemaal zelf beslissen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.