GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Beste leden. Ik heb PH CS2 en als ik tekst plaats is de achtergrond tijdens het typen rood. Hier word ik echt op de zenuwen door op geholpen. Hoe krijg ik het wit? supergtagamer Reageren
Kloep Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Je bedoelt de achtergrond van je afbeelding waarin je typt? Dit kun je gewoon wijzigen door die laag aan te passen. Overigens kun je het ook allemaal in 1 topic vragen hoor, zo wordt het zo'n zooitje. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Ok, en hoe kan ik die laag aanpassen? Reageren
Kloep Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Door hem te selecteren, en een andere kleur te geven. Heb je dit overigens overal, of in 1 bestand? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Wanneer ik gewoon een nieuw bestand maak en dus ook in andere bestanden. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Overigens is Google een heel goeie vriend waarbij je geen topics moet openen en alleen maar je vraag typen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Dat heb ik al gedaan. Maar dat help geen **** Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Je ziet dat niet iedereen goed begrijpt wat er nou precies aan de hand is. Het is dus verstandig als je een afbeelding van je probleem toevoegt aan je post zodat men sneller in de gaten heeft wat je probleem is en jij daardoor dus sneller geholpen kan worden. Ik denk dat jouw probleem zit bij het kiezen van de verkeerde T(type)-tool. Waarschijnlijk neem jij telkens de Type Mask Tool. Hierdoor wordt inderdaad de achtergrond rood als je begint met typen. Dit gebeurd niet als je voor de normale Type Tool kiest. Zie hieronder welke type tool je moet kiezen wil je geen rode mask effect op je achtergrond hebben (aangeduid met een rode pijl). Klik met de rechtermuisknop op de T(type)-tool of houd de linkermuisknop ingedrukt totdat het keuzemenu verschijnt. Hopelijk is dit de oplossing die je zoekt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Het is me gelukt! Bedankt .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.