Jump to content

Achtergrond kleur wordt rood

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden.

Ik heb PH CS2 en als ik tekst plaats is de achtergrond tijdens het typen rood.

Hier word ik echt op de zenuwen door op geholpen.

Hoe krijg ik het wit?

supergtagamer

Geplaatst:

Je bedoelt de achtergrond van je afbeelding waarin je typt? Dit kun je gewoon wijzigen door die laag aan te passen. :puh:

Overigens kun je het ook allemaal in 1 topic vragen hoor, zo wordt het zo'n zooitje. :7

Geplaatst:

Je ziet dat niet iedereen goed begrijpt wat er nou precies aan de hand is. Het is dus verstandig als je een afbeelding van je probleem toevoegt aan je post zodat men sneller in de gaten heeft wat je probleem is en jij daardoor dus sneller geholpen kan worden.

Ik denk dat jouw probleem zit bij het kiezen van de verkeerde T(type)-tool.

Waarschijnlijk neem jij telkens de Type Mask Tool. Hierdoor wordt inderdaad de achtergrond rood als je begint met typen. Dit gebeurd niet als je voor de normale Type Tool kiest.

Zie hieronder welke type tool je moet kiezen wil je geen rode mask effect op je achtergrond hebben (aangeduid met een rode pijl).

Klik met de rechtermuisknop op de T(type)-tool of houd de linkermuisknop ingedrukt totdat het keuzemenu verschijnt.

post-1925-1283782962,07.jpg

Hopelijk is dit de oplossing die je zoekt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...