gm_jerry Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 hallo ik wou een gang war maken in los santos ik heb deze tutorial gevolgd http://www.gtaforum.nl/topic/72886-tutorialgang-zones-maken/ maar bij mij gaf i fouten en heb meerdere keren geprobeert om de fouten op te losen bij de grove street moet het groen en bij glen park moet het paars dus voor de ballas maar wat doe ik verkeert ik heb Xtreme Vehicle Plotter gebruikt en de code onder playerclass gezet en boven new copszone; of zo iets of te wel ik snap er geen bal van kan iemand me een pawno script sturen waar alleen de map is gewijzigd de rest doe ik zelf wel Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 heb je het wel goed geinstalleerd zoals het er stond? En welk operading system heb je? (vista/xp/7 etc.) Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 bij xtreme vehicle plotter kan je een gebied selecteren, dan doe je gangzones, selecteer je een kleurtje en zet die die code die er dan komt te staan in je script. maar let op!!! bij dat programma staan de decimalen aangegeven met een komma (,) verander die komma naar een punt(.) dus dan heb je CreateGangZone(kleur ofzo, 000.000, 000.000, 000.000, 000.000); die nullen moet je veranderen naar je coördinaten Reageren
gm_jerry Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 heb je het wel goed geinstalleerd zoals het er stond? En welk operading system heb je? (vista/xp/7 etc.) ik heb windows 7 ik heb ook een computer met windows xp maar die is kapot Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 (bewerkt) ik heb windows 7 ik heb ook een computer met windows xp maar die is kapot kijk je mijn post wel, het maakt niet uit welke computer je heb, ik heb ook windows 7 en alsnog werkt het perfect edit: als mijn post niet helpt zou je de errors moeten plaatsen en de stukjes script waar de fouten inzitten Bewerkt: 6 september 2010 door Morph1 Reageren
gm_jerry Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 bij xtreme vehicle plotter kan je een gebied selecteren, dan doe je gangzones, selecteer je een kleurtje en zet die die code die er dan komt te staan in je script. maar let op!!! bij dat programma staan de decimalen aangegeven met een komma (,) verander die komma naar een punt(.) dus dan heb je CreateGangZone(kleur ofzo, 000.000, 000.000, 000.000, 000.000); die nullen moet je veranderen naar je coördinaten ok dus alleen bij de coördinaten of moet het nij alle komma's sorry hoor maar ik kan wel objecten in plaatsen meer poppetjes en een ander camera positie en voertuigen maar kan je misschien het complete pawno script sturen je hoef geen copyright op te zetten het gaat er nu juist om het pawno script met gang zones dus bij glen park paars en bij de grove street groen stuur het maar naar me mail ps. dit mail addres is speciaal voor me website voor me sa-mp server dus niet mijn prive mail ws-rp@hotmail.nl wand ghister "vanacht" probeerde ik het ook en toen zaten er 26 errors in dus daarom vraag ik maar op deze marnier Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 (bewerkt) ok srry ik wist niet dat het vernieuwd was maar vroeger kon je gewoon CreateGangZone doen, //bovenaan onder de includes new grove; new ballas; //bij OnGameModeInit() grove = GangZoneCreate(2432.969, -1733.182, 2524.237, -1626.594); ballas = GangZoneCreate(1851.135, -1255.506, 2060.291, -1137.074); // en bij OnPlayerSpawn GangZoneShowForPlayer(playerid, grove, 0x00FF0096); GangZoneShowForPlayer(playerid, ballas, 0xFF00FF96); return 1; ik weet niet precies hoe groot jij het gebied wilt, ik heb echt alleen grove street gedaan en het pleintje waarvan ik dacht dat jij het over had(weet niet hoe al die pleintjes heten) edit: goede pleintje gedaan Bewerkt: 6 september 2010 door Morph1 Reageren
gm_jerry Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 ok srry ik wist niet dat het vernieuwd was maar vroeger kon je gewoon CreateGangZone doen, //bovenaan onder de includes new grove; new ballas; //bij OnGameModeInit() grove = GangZoneCreate(2432.969, -1733.182, 2524.237, -1626.594); ballas = GangZoneCreate(1851.135, -1255.506, 2060.291, -1137.074); // en bij OnPlayerSpawn GangZoneShowForPlayer(playerid, grove, 0x00FF0096); GangZoneShowForPlayer(playerid, ballas, 0xFF00FF96); return 1; ik weet niet precies hoe groot jij het gebied wilt, ik heb echt alleen grove street gedaan en het pleintje waarvan ik dacht dat jij het over had(weet niet hoe al die pleintjes heten) edit: goede pleintje gedaan oke dan probeer ik het moet het boven of onder playerclass en moet ik heelemaal boven nog wat typen ik heb nu new copszone; getypt Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 ik heb precies erbij gezet waar het moet staan Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 en voordat je over allemaal simpele vraagjes nog meer topics ga starten, lees eerst de Pawn Master Tutorial List maar eens Reageren
gm_jerry Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 ok srry ik wist niet dat het vernieuwd was maar vroeger kon je gewoon CreateGangZone doen, //bovenaan onder de includes new grove; new ballas; //bij OnGameModeInit() grove = GangZoneCreate(2432.969, -1733.182, 2524.237, -1626.594); ballas = GangZoneCreate(1851.135, -1255.506, 2060.291, -1137.074); // en bij OnPlayerSpawn GangZoneShowForPlayer(playerid, grove, 0x00FF0096); GangZoneShowForPlayer(playerid, ballas, 0xFF00FF96); return 1; ik weet niet precies hoe groot jij het gebied wilt, ik heb echt alleen grove street gedaan en het pleintje waarvan ik dacht dat jij het over had(weet niet hoe al die pleintjes heten) edit: goede pleintje gedaan ik heb de spullen erin gedaan maar ik zie niks van de gangzone kan via ws-rp@hotmail.nl de pawno Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 ik heb de spullen erin gedaan maar ik zie niks van de gangzone kan via ws-rp@hotmail.nl de pawno dan zou ik tog eerst jou script moeten hebben Reageren
gm_jerry Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 ik heb de spullen erin gedaan maar ik zie niks van de gangzone kan via ws-rp@hotmail.nl de pawno dan zou ik tog eerst jou script moeten hebben ok moet het hier onder of moet ik het via pm doen? Reageren
gm_jerry Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 ik heb de spullen erin gedaan maar ik zie niks van de gangzone kan via ws-rp@hotmail.nl de pawno dan zou ik tog eerst jou script moeten hebben ik heb het in pm gedaan Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 ik heb hem aangepast, ten eerste, je moet NOOIT OF TE NIMMER de namen van Publics aanpassen (daardoor kwamen je errors), ten tweede, ik zei voeg dit toe (new grove; en new ballas;) ONDER de includes, jij zet hem mooi gewoon boven include<a_samp> ten derde, al die warnings kwamen doordat je in je addplayerclass de rotatie van de speler was vergeten, ik heb dat nu gewoon 0 gemaakt, je moet zelf maar kijken hoe je hem wilt zetten. ten vierde, ik ga nu je script naar je pmmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.