Jump to content

gang war zone help

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb hem aangepast,

ten eerste, je moet NOOIT OF TE NIMMER de namen van Publics aanpassen (daardoor kwamen je errors),

ten tweede, ik zei voeg dit toe (new grove; en new ballas;) ONDER de includes, jij zet hem mooi gewoon boven include<a_samp>

ten derde, al die warnings kwamen doordat je in je addplayerclass de rotatie van de speler was vergeten, ik heb dat nu gewoon 0 gemaakt, je moet zelf maar kijken hoe je hem wilt zetten.

ten vierde, ik ga nu je script naar je pmmen

kan ik ook niks aan doen soms kijk ik waar ik hem moet plaatsen maar het blijft lastig dit doe je niet in 1 2 3 het zijn heel wat scripts

Geplaatst:

kan ik ook niks aan doen soms kijk ik waar ik hem moet plaatsen maar het blijft lastig dit doe je niet in 1 2 3 het zijn heel wat scripts

dat maakt mij niet uit, ik probeer je alleen maar te helpen en te voorkomen dat die errors verder weer komen.

Geplaatst:

dat maakt mij niet uit, ik probeer je alleen maar te helpen en te voorkomen dat die errors verder weer komen.

ok maar ik ben niet zo pro als jij

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...