Jaspur Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Hallo, Ik heb wat problemen met mijn pc. Ik heb nl net het spel GTA San Andreas geïnstalleerd, maar wanneer ik een ‘New game’ wil beginnen reboot de computer. Aan het spel ligt het volgens mij niet, want het spel kan ik wel spelen op een andere computer die een stuk slechter is. Dat is nl PIII 900Mhz en een Geforce2 400Mx 32Mb videokaart. De andere pc waar het spel niet wil spelen is een PIV 3.06Ghz icm een Medion Radeon 9800XL 128Mb (nieuwste driver geïnstalleerd). Die videokaart en die processor zouden genoeg moeten zijn om GTA SA te kunnen spelen volgens mij, maar dat wil dus niet. Ik vind het wel heel apart. Ik kan wel gewoon in het menu ed komen, maar wanneer ik een nieuw spel wil starten gaat de Pc zomaar rebooten. De Pc reboot bij sommige andere spellen ook wel eens, dit wil ik graag opgelost hebben, maar hoe? Ik zou het niet weten, en daarom vraag ik het hier omdat ik hoop dat jullie misschien een antwoord hebben. Bij voorbaat dank, Jaspur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik ga effe voor je informeren. Ik ken iemand met dezelfde PC die dacht ik ook problemen heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Hallo,Ik heb wat problemen met mijn pc. Ik heb nl net het spel GTA San Andreas geïnstalleerd, maar wanneer ik een ‘New game’ wil beginnen reboot de computer. Aan het spel ligt het volgens mij niet, want het spel kan ik wel spelen op een andere computer die een stuk slechter is. Dat is nl PIII 900Mhz en een Geforce2 400Mx 32Mb videokaart. De andere pc waar het spel niet wil spelen is een PIV 3.06Ghz icm een Medion Radeon 9800XL 128Mb (nieuwste driver geïnstalleerd). Die videokaart en die processor zouden genoeg moeten zijn om GTA SA te kunnen spelen volgens mij, maar dat wil dus niet. Ik vind het wel heel apart. Ik kan wel gewoon in het menu ed komen, maar wanneer ik een nieuw spel wil starten gaat de Pc zomaar rebooten. De Pc reboot bij sommige andere spellen ook wel eens, dit wil ik graag opgelost hebben, maar hoe? Ik zou het niet weten, en daarom vraag ik het hier omdat ik hoop dat jullie misschien een antwoord hebben. Bij voorbaat dank, Jaspur moet je nie voor san 64 MB hebben jij heb 32 mb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaspur Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Hallo,Ik heb wat problemen met mijn pc. Ik heb nl net het spel GTA San Andreas geïnstalleerd, maar wanneer ik een ‘New game’ wil beginnen reboot de computer. Aan het spel ligt het volgens mij niet, want het spel kan ik wel spelen op een andere computer die een stuk slechter is. Dat is nl PIII 900Mhz en een Geforce2 400Mx 32Mb videokaart. De andere pc waar het spel niet wil spelen is een PIV 3.06Ghz icm een Medion Radeon 9800XL 128Mb (nieuwste driver geïnstalleerd). Die videokaart en die processor zouden genoeg moeten zijn om GTA SA te kunnen spelen volgens mij, maar dat wil dus niet. Ik vind het wel heel apart. Ik kan wel gewoon in het menu ed komen, maar wanneer ik een nieuw spel wil starten gaat de Pc zomaar rebooten. De Pc reboot bij sommige andere spellen ook wel eens, dit wil ik graag opgelost hebben, maar hoe? Ik zou het niet weten, en daarom vraag ik het hier omdat ik hoop dat jullie misschien een antwoord hebben. Bij voorbaat dank, Jaspur moet je nie voor san 64 MB hebben jij heb 32 mb LEZEN... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Hallo,Ik heb wat problemen met mijn pc. Ik heb nl net het spel GTA San Andreas geïnstalleerd, maar wanneer ik een ‘New game’ wil beginnen reboot de computer. Aan het spel ligt het volgens mij niet, want het spel kan ik wel spelen op een andere computer die een stuk slechter is. Dat is nl PIII 900Mhz en een Geforce2 400Mx 32Mb videokaart. De andere pc waar het spel niet wil spelen is een PIV 3.06Ghz icm een Medion Radeon 9800XL 128Mb (nieuwste driver geïnstalleerd). Die videokaart en die processor zouden genoeg moeten zijn om GTA SA te kunnen spelen volgens mij, maar dat wil dus niet. Ik vind het wel heel apart. Ik kan wel gewoon in het menu ed komen, maar wanneer ik een nieuw spel wil starten gaat de Pc zomaar rebooten. De Pc reboot bij sommige andere spellen ook wel eens, dit wil ik graag opgelost hebben, maar hoe? Ik zou het niet weten, en daarom vraag ik het hier omdat ik hoop dat jullie misschien een antwoord hebben. Bij voorbaat dank, Jaspur moet je nie voor san 64 MB hebben jij heb 32 mb LEZEN... WAT BEN IK DOM :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.