Jump to content

Java virus.


Dr.Oppai

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb nu al een jaar of 2 java op mijn pc staan.

Sinds eergisteren komt er iedere keer een soort van java update in de rechteronder hoek en dan zegt ESET dat de verbinding is verbroken met de site, vandaag was het een andere site waarmee hij verbinding wilde krijgen. Aan de adres namen van de sites kan je al zien dat het geen goede soep is, een site met de naam H4U1 no wat denk ik niet meteen aan een veilige site...

Ik weet niet hoe ik dit oplos, ik denk niet dat het aan java ligt, want dat staat al 2 jaar op me pc zonder problemen...

Tot nu toe kan ESET het steeds tegenhouden maar ik ben bang dat het binnekort is een site is waar hij toevallig niet tegen opgewassen is :( .

Help?

EDIT@ bij de laatste van vandaag staat er in de discriptie van ESET bij reden: Dit is een variant van Java/Mugademel.A trojaans paard.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Hier kun je de laatste versie van Java downloaden, grote kans dat dit het probleem al fixt

Gisteren al gedaan, vandaag weer hetzelfde dus dat helpt niet.

In ESET stond trouwens dat er toegang verkregen probeerde te worden via Java.exe, die heb ik verwijderd, is het probleem dan alsnog opgelost?

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

verwijder eerst Java compleet, scan dan eens met MBAM en installeer java dan eens vers.

ik kan alles verwijderen behalve 2 bestanden genaamt jp2ssv.dll en msvcr71.dll .

En als ik java in configuratie scherm wil verwijderen dan vraagt een onbekend programma om admin rechten, is dat normaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is klaar met scannen en hij zegt dat er niks is aangetroffen, bij zowel de snelle scan als de volledige scan + de scan van ESET 2x.

Ik denk dat ik door dat ik de Java.exe in de prullenbak te hebben gegooid het probleem opgelost te hebben.

Jullie horen het wel als ik toch nog problemen krijg.

Bedankt :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...