GuitarGuy666 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Mooi. Je hebt weer iemand geholpen: supergtagamer. Ik wist niets om te maken met PH. Tot nu heb ik het naar mijn zin! Mooi, bedank me maar dan . Wat is PH btw? Photoshop
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 (bewerkt) Je bedoeld PS? Hij vraagt: wat is PS? ik zeg: Photoshop. Jij zegt: bedoel je PS? Maar laten we nu maar weer ontopic gaan. Ontopic: BoerDave, wat vind je van de sig? EDIT: Wat ik zei over PS tegen CG, ik maak weer een fout Bewerkt: 9 september 2010 door supergtagamer
Dr.Oppai Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Je bedoeld PS? Hij vraagt: wat is PS? ik zeg: Photoshop. Jij zegt: bedoel je PS? Maar laten we nu maar weer ontopic gaan. Ontopic: BoerDave, wat vind je van de sig? EDIT: Wat ik zei over PS tegen CG, ik maak weer een fout Je zei inderdaad PH . Maar de sig vind ik wel ok, niets is perfect maar ik vind hem goed genoeg om er mee rond te lopen ^^ .
Recommended Posts