gtaloser Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 hebben jullie een sreensshot of weten jullie waar ik een cabbie kan vinden is het soms dat golfkaretje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 De cabbie rijdt gewoon door de stad, je komt hem alleen niet zo vaak tegen. Hij lijkt heel sterk op de Kaufman Cab, maar dan zonder het 'kaufman' logo. Verder is het absoluut geen bijzondere auto, hoor. Gewoon een taxi, maar dan een slechte... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 De Cabbie is het golfkarretje wat rondrijd op het golfterein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 De Cabbie is het golfkarretje wat rondrijd op het golfterein. Nee: De Caddy is het golfkarrtje, de Cabbie is een taxi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 De Cabbie is het golfkarretje wat rondrijd op het golfterein. Nee: De Caddy is het golfkarrtje, de Cabbie is een taxi. Ow dat ding kan je bij de Taxi garage vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 waarom moet je dat weten als het zo'n slechte auto is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 waarom moet je dat weten als het zo'n slechte auto is? Daar gaat het niet om! Als hij die auto wil dan helpen wij hem. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 ja dat snap ik ook wel daarom vroeg ik het aan gtaloser maar had je speciaal die auto nodig ofzo zo bijzonder is ie niet maar goed een kaufman cab is toch ook een cabbie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 jah volgens bij wel...en dat golfkarretje heet geen cabbie maar een caddy! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 DIT is de Cabbie. Zoals je ziet: Geen drol aan. Hij is hetzelfde als de Kaufman cab, alleen dan zonder dat blauwe logo. De physics van de Cabbie zijn waardeloos, en je ziet hem niet vaak. Ga hem niet lopen zoeken: Het is zonde van je tijd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Misschien is hij die auto nodig voor een site of weet ik veel. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 29 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 bedankt ik heb hem nu gevonden bedankt!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 dus jij hebt hem gezocht?????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 en...? wat moet je er nu mee??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 29 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 ja dat zou je nooit weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.