Jump to content

los desperados

Boris H.

Recommended Posts

ik kan de missie los desperados niet halen

ik moet gang members verzamelen en dat lukt maar als ik dan in een auto stap blijven ceasar en de gang members op straat staan

en stappen dus niet in :(

kan iemand mij helpen

Delen op andere websites

Nee, ik kan je niet helpen maar ik heb ook een bug bij die missie. Eerst moet je naar die marker rijden en die mensen vermoorden (Vagos).Dan moet je weer naar een marker en weer mensen vermoorden. Op en gegeven moment klimmen er allemaal Vagos over die hekken en dan komt de bug....Die ene met een Bazooka (Sunny) schiet op Gal, maar Cesar, Sunny, Hazer en Gal horen bij mij? En Gal mag niet dood? :huh:

Delen op andere websites

Nee, ik kan je niet helpen maar ik heb ook een bug bij die missie. Eerst moet je naar die marker rijden en die mensen vermoorden (Vagos).Dan moet je weer naar een marker en weer mensen vermoorden. Op en gegeven moment klimmen er allemaal Vagos over die hekken en dan komt de bug....Die ene met een Bazooka (Sunny) schiet op Gal, maar Cesar, Sunny, Hazer en Gal horen bij mij? En Gal mag niet dood? :huh:

vaag?! :huh:

Delen op andere websites

Bescherm ze zou k zeggen;)

K heb geen last bij deze missie gehad en als je een bug heb dan kan je hem niet halen lijkt me:( :(

Sunny schiet op Gal met een Bazooka en ik wil leiver zelf ook niet dood. ;)

Delen op andere websites

ik zit nu ook bij deze missie, geen probleem met het recruiten van gang members enzo maar als ik naar dat station moet rijden is er elke keer weer zo'n flapdrol gangmember van mij die uit de auto springt en dan heb ik er niet genoeg en moet ik weer terug rijden en een nieuwe zoeken. Als ik dan weer naar het station rijd springt er weer eentje uit mn auto (op vollesnelheid scheurend). Beetje irritant zo. :(

Delen op andere websites

ik zit nu ook bij deze missie, geen probleem met het recruiten van gang members enzo maar als ik naar dat station moet rijden is er elke keer weer zo'n flapdrol gangmember van mij die uit de auto springt en dan heb ik er niet genoeg en moet ik weer terug rijden en een nieuwe zoeken. Als ik dan weer naar het station rijd springt er weer eentje uit mn auto (op vollesnelheid scheurend). Beetje irritant zo. :(

had ik eerst ook moet je eerst naar het station rijden en daar die groene ventjes zoeken (als je daar in de buurt al iets heb overgenomen) en dan moet het lukken

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...