Boris H. Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik kan de missie los desperados niet halen ik moet gang members verzamelen en dat lukt maar als ik dan in een auto stap blijven ceasar en de gang members op straat staan en stappen dus niet in kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Nee, ik kan je niet helpen maar ik heb ook een bug bij die missie. Eerst moet je naar die marker rijden en die mensen vermoorden (Vagos).Dan moet je weer naar een marker en weer mensen vermoorden. Op en gegeven moment klimmen er allemaal Vagos over die hekken en dan komt de bug....Die ene met een Bazooka (Sunny) schiet op Gal, maar Cesar, Sunny, Hazer en Gal horen bij mij? En Gal mag niet dood? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Nee, ik kan je niet helpen maar ik heb ook een bug bij die missie. Eerst moet je naar die marker rijden en die mensen vermoorden (Vagos).Dan moet je weer naar een marker en weer mensen vermoorden. Op en gegeven moment klimmen er allemaal Vagos over die hekken en dan komt de bug....Die ene met een Bazooka (Sunny) schiet op Gal, maar Cesar, Sunny, Hazer en Gal horen bij mij? En Gal mag niet dood? :huh: vaag?! :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Je hebt waarschijnlijk gezegd (zonder het zelf te weten) dat ze daar moeten blijven staan. Je moet G en H gebruiken om te om te zeggen dat ze moeten volgen of blijven staan. Hier staat de besturing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb H gedrukt dus ik ga nu g drukken thanx ik hoop dat het werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb H gedrukt dus ik ga nu g drukken thanx ik hoop dat het werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Bescherm ze zou k zeggen;) K heb geen last bij deze missie gehad en als je een bug heb dan kan je hem niet halen lijkt me:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Ik zit nu ook bij deze missie, maar hoe verzamel je die gangmembers? dat lukt mij niet :rolleyes: edit; het lukt al Bewerkt: 26 juni 2005 door Roedi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Bescherm ze zou k zeggen;)K heb geen last bij deze missie gehad en als je een bug heb dan kan je hem niet halen lijkt me:( Sunny schiet op Gal met een Bazooka en ik wil leiver zelf ook niet dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Winghack Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik zit nu ook bij deze missie, geen probleem met het recruiten van gang members enzo maar als ik naar dat station moet rijden is er elke keer weer zo'n flapdrol gangmember van mij die uit de auto springt en dan heb ik er niet genoeg en moet ik weer terug rijden en een nieuwe zoeken. Als ik dan weer naar het station rijd springt er weer eentje uit mn auto (op vollesnelheid scheurend). Beetje irritant zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik zit nu ook bij deze missie, geen probleem met het recruiten van gang members enzo maar als ik naar dat station moet rijden is er elke keer weer zo'n flapdrol gangmember van mij die uit de auto springt en dan heb ik er niet genoeg en moet ik weer terug rijden en een nieuwe zoeken. Als ik dan weer naar het station rijd springt er weer eentje uit mn auto (op vollesnelheid scheurend). Beetje irritant zo. had ik eerst ook moet je eerst naar het station rijden en daar die groene ventjes zoeken (als je daar in de buurt al iets heb overgenomen) en dan moet het lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robertusus Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik weet niet hoe ik de gangmembers moet recruteren. ik speel het spel op de ps2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik weet niet hoe ik de gangmembers moet recruteren. ik speel het spel op de ps2. je moet op et mannetje richtte en dan op het pijltje omhoog drukke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robertusus Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 dank je wel ik ga het meteen proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emmen Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 hoe moet je die members op de pc recruteren...alles waar ik op druk ze blijven gewoon staan te :angry: geen zin om mee te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.