gm_jerry Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 hallo ik ben heel druk bezig met een stunt server maar er is 1 probleem ik ben niet de admin op de server eh de admin rechten wand ik heb geen register en log in systeem anders kon ik wel me level omhoog zetten weten misschien jullie hoe ik me level op 10 of hooger kan zetten? Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Adminlevels zul je er helemaal zelf in moeten zetten, net als heel veel admin functies. Er zit wel een basissysteem ingebouwd. Deze kun je activeren door /rcon login [rcon wachtwoord] in te typen in de chat. Het RCON wachtwoord kun je bepalen in server.cfg. Nadat je bent ingelogd heb je beschikking over een aantal standaart functies als /rcon ban, /rcon kick en dergelijk. Meer informatie hier. Bewerkt: 7 september 2010 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.