Jump to content

PutPlayerinvehicle


Never

Recommended Posts

hallo allemaal,

ik heb hulp nodig met putplayerinvehicle.

ik heb een script (mini-game script) dus als ik die mini-game start dan wil ik dat mensen in een car gaan.

dus ik heb de volgende gedaan : PutPlayerInVehicle(playerid,522,0) maar dit gaat niet want dan gaat die naar een andere car die op de wereld is :S

en ik heb dit ook geprobeerd : if(SetVehicleToRespawn(522)== PutPlayerInVehicle(playerid)) maar bij dit krijg ik 2 Warnings omdat ik Vehicleid en Seatid nog moet invullen maar dat gaat ook weer niet. :(

dus ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij verwar jij vehicle id's met vehicle models, want laat 522 nou net het model van de NRG-500 zijn.

Je zal het als volgt moeten doen wanneer je de bikes neerzet (in OnGameModeInit of via commando, weet ik veel).

Ik ga er vanuit dat alle spelers er aan mee doen, anders wordt het nog iets ingewikkelder.

// Bovenaan
new
   Bikes[MAX_PLAYERS];

// OnGameModeInit
Bikes[0] = AddStaticVehicle(522, ...);
Bikes[1] = AddStaticVehicle(522, ...);
Bikes[2] = AddStaticVehicle(522, ...);
//etc, etc

// Plek waar de speler in het voertuig moet komen:
PutPlayerInVehicle(playerid, Bikes[playerid], 0);

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij verwar jij vehicle id's met vehicle models, want laat 522 nou net het model van de NRG-500 zijn.

Je zal het als volgt moeten doen wanneer je de bikes neerzet (in OnGameModeInit of via commando, weet ik veel).

Ik ga er vanuit dat alle spelers er aan mee doen, anders wordt het nog iets ingewikkelder.

// Bovenaan
new
   Bikes[MAX_PLAYERS];

// OnGameModeInit
Bikes[0] = AddStaticVehicle(522, ...);
Bikes[1] = AddStaticVehicle(522, ...);
Bikes[2] = AddStaticVehicle(522, ...);
//etc, etc

// Plek waar de speler in het voertuig moet komen:
PutPlayerInVehicle(playerid, Bikes[playerid], 0);

Hartstikke Bedankt!

en als ik vragen mag weet je ook hoe ze niet uit de car kunnen gaan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal,

ik heb hulp nodig met putplayerinvehicle.

ik heb een script (mini-game script) dus als ik die mini-game start dan wil ik dat mensen in een car gaan.

dus ik heb de volgende gedaan : PutPlayerInVehicle(playerid,522,0) maar dit gaat niet want dan gaat die naar een andere car die op de wereld is :S

en ik heb dit ook geprobeerd : if(SetVehicleToRespawn(522)== PutPlayerInVehicle(playerid)) maar bij dit krijg ik 2 Warnings omdat ik Vehicleid en Seatid nog moet invullen maar dat gaat ook weer niet. :(

dus ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bedankt!

die 2 warnings maak niet uit alls je een error krijg werkt i heelemaal niet bij warning wel

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal,

ik heb hulp nodig met putplayerinvehicle.

ik heb een script (mini-game script) dus als ik die mini-game start dan wil ik dat mensen in een car gaan.

dus ik heb de volgende gedaan : PutPlayerInVehicle(playerid,522,0) maar dit gaat niet want dan gaat die naar een andere car die op de wereld is :S

en ik heb dit ook geprobeerd : if(SetVehicleToRespawn(522)== PutPlayerInVehicle(playerid)) maar bij dit krijg ik 2 Warnings omdat ik Vehicleid en Seatid nog moet invullen maar dat gaat ook weer niet. :(

dus ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bedankt!

die 2 warnings maak niet uit alls je een error krijg werkt i heelemaal niet bij warning wel

Nee als ik die 2 warnings Fix dan werkt die weer niet dat bedoelde ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal,

ik heb hulp nodig met putplayerinvehicle.

ik heb een script (mini-game script) dus als ik die mini-game start dan wil ik dat mensen in een car gaan.

dus ik heb de volgende gedaan : PutPlayerInVehicle(playerid,522,0) maar dit gaat niet want dan gaat die naar een andere car die op de wereld is :S

en ik heb dit ook geprobeerd : if(SetVehicleToRespawn(522)== PutPlayerInVehicle(playerid)) maar bij dit krijg ik 2 Warnings omdat ik Vehicleid en Seatid nog moet invullen maar dat gaat ook weer niet. :(

dus ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bedankt!

die 2 warnings maak niet uit alls je een error krijg werkt i heelemaal niet bij warning wel

Dat is een erg dom antwoord, bij een warning kan je wel compilen maar zal dat gedeelte ook niet werken, een warning is niet goed en moet je fixen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...