K1pc0rn Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 ik ben mijn Modern Warfare 2 folder kwijt hij moet normaal bij steamapps staan maar daar staat helemaal geen folder. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Heb je een snelkoppeling op je bureaublad staan? zoja dan moet je effe met rechtermuisknop erop drukken en dan "bestandslocatie". Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Meeste mensen zetten die in documenten. Kijk daar eens Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Wat je ook kunt doen: Start -> Zoeken -> Naar bestanden of mappen -> Alle bestanden en mappen (Kan iets afwijken op basis van OS, dat weet ik niet precies). Typ (een deel van) een bestandsnaam in waarvan je weet dat deze in de folder staat, en laat je computer gewoon het zoekwerk doen. Reageren
ikt Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 ik ben mijn Modern Warfare 2 folder kwijt hij moet normaal bij steamapps staan maar daar staat helemaal geen folder. En wat moet je met die map? Anders kun je hem toch makkelijk opnieuw downloaden via Steam? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Dat zoeken bij apple: Gewoon rechtsboven in de balk klokken waar het vergrootglas staat. Bij windows 7&vista: Klik op menu start links onderin en dan je zoekopdracht invullen. Bij Lunux: Weet ik niet meer. Maar het lijkt me stug als steam op linux komt... Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2010 heb hem al gevonden bij Steam en dan common Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 heb hem al gevonden bij Steam en dan common Dat is mooi. Dan weet ik ook gelijk mijn info te vinden die ik kwijt was omdat ik hem verwijdert had in Documenten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.