jordy2133 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 beste mensen ik heb net een bos bloemen gevonden. hoe geef ik die aan mijn vriendin en weet iemand of katie zan wel van bloemen houd. gr jordy2133 Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Als je met haar op date gaat kun je haar de bloemen geven door ze te selecteren en vervolgens bij haar te gaan staan en (volgens mij) Tab te drukken. Als het geen Tab is komt er wel een helpschermpje met de juiste toets aangegeven. Elke vriendin houd wel van bloemen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Reageren
jordy2133 Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2010 beste bas ik heb geen tab want ik speel op de ps2 zou je het ook daarvoor weten? Reageren
Basssss Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Ik zou zeggen, ga met een bos bloemen voor haar neus staan, dan komt er in de hoek een helpbalkje waarin staat welke toets je kunt gebruiken om de bloemen te geven. Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Op de PS2 moet je dan de L1 knop indrukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.