Jump to content

sa-mp poppetjes hulp


gm_jerry

Recommended Posts

dat de server maar 2000 aan kan denk ik wel genoeg

Lees je eigenlijk wel? Je kan maximaal 400 objecten toevoegen.

Als je er meer hebt zal je een streamer moeten gebruiken.

Bovendien zit er bij elke post een mooie 'Bewerken' knop.

Misschien moet je die ook maar eens bekijken, in plaats van een vijfvoudige post te maken

ik probeer het te volgen ik dacht dat er maar 150 in kon

Link to comment
Delen op andere websites

idd, 400 maar ik zal je sowizo aanraden onder de 200 te blijven, je server zelf laat niet snel objecten (alhoewel er nu ook een aantal probleemen zijn met streamers in samp 0.3b). je kan makkelijk je objecten tellen door de nummers die de lijnen aangeven. en als je dus over de 200 zit zou je een streamer kunnen downloaden en gebruiken, en ik hoop dat je bij al die objecten waar mygate = voorstaat dat mygate = heb weggelaten omdat je er tog nix mee doe.

verder heb ik geen skype en ik ga ook niet meer contact met je leggen dan gtaforum, desnoods kun je me nog pm'men

edit: je hebt inderdaad veel te veel objecten, 672 om precies te zijn

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

idd, 400 maar ik zal je sowizo aanraden onder de 200 te blijven, je server zelf laat niet snel objecten (alhoewel er nu ook een aantal probleemen zijn met streamers in samp 0.3b). je kan makkelijk je objecten tellen door de nummers die de lijnen aangeven. en als je dus over de 200 zit zou je een streamer kunnen downloaden en gebruiken, en ik hoop dat je bij al die objecten waar mygate = voorstaat dat mygate = heb weggelaten omdat je er tog nix mee doe.

verder heb ik geen skype en ik ga ook niet meer contact met je leggen dan gtaforum, desnoods kun je me nog pm'men

edit: je hebt inderdaad veel te veel objecten, 672 om precies te zijn

oke maar ik wist niet dat er zo veel waren misschien heb ik te veel achter elkaar geplakt

wand ik was best wel rustig en heb er hoog uit een half of een uur aan gewerkt maar ik was ook van plan een v2 te maken

maar het klopt wel ik zie alleen de objecten in los santos en verder op de andere plekken niet

maar alls ik niet mygate= typ dan werkt het niet

Link to comment
Delen op andere websites

oke maar ik wist niet dat er zo veel waren misschien heb ik te veel achter elkaar geplakt

wand ik was best wel rustig en heb er hoog uit een half of een uur aan gewerkt maar ik was ook van plan een v2 te maken

maar het klopt wel ik zie alleen de objecten in los santos en verder op de andere plekken niet

maar alls ik niet mygate= typ dan werkt het niet

hmm dat zal heel raar zijn als ze dan niet werken, dan moet je nog meer werk ervan maken en alles een andere naam geven,

new mygate1;
new mygate 2;
new mygate 3;
etc.

en dan

mygate1 = CreateObject(bladibla)
mygate2 =  Create...

en wat ik al zovaak heb gezegd, Streamer downloaden;)

Link to comment
Delen op andere websites

oke maar ik wist niet dat er zo veel waren misschien heb ik te veel achter elkaar geplakt

wand ik was best wel rustig en heb er hoog uit een half of een uur aan gewerkt maar ik was ook van plan een v2 te maken

maar het klopt wel ik zie alleen de objecten in los santos en verder op de andere plekken niet

maar alls ik niet mygate= typ dan werkt het niet

hmm dat zal heel raar zijn als ze dan niet werken, dan moet je nog meer werk ervan maken en alles een andere naam geven,

new mygate1;
new mygate 2;
new mygate 3;
etc.

en dan

mygate1 = CreateObject(bladibla)
mygate2 =  Create...

en wat ik al zovaak heb gezegd, Streamer downloaden;)

en dan heb ik de streamer gedawnload en wat dan moet ik het installeren of in het script zetten of gewoon in een mapje plaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

en dan heb ik de streamer gedawnload en wat dan moet ik het installeren of in het script zetten of gewoon in een mapje plaatsen

dat zou je zelf moeten weten, jij heb de streamer gedownload en jij weet welke jij heb, zit er geen readme bij of staat het in een forum, dan staat daar meestal die info in

Link to comment
Delen op andere websites

en dan heb ik de streamer gedawnload en wat dan moet ik het installeren of in het script zetten of gewoon in een mapje plaatsen

Lees jij eigenlijk wel wat er in het topic op samp forum staat? Waarschijnlijk niet, want anders wist je wel hoe het moest, er staat zeker bij hoe je het moet installeren. En als je problemen hebt met een script dat je daar hebt gedownload, dan moet je daar maar vragen hoe het moet.

Link to comment
Delen op andere websites

dat de server maar 2000 aan kan denk ik wel genoeg

Lees je eigenlijk wel? Je kan maximaal 400 objecten toevoegen.

Als je er meer hebt zal je een streamer moeten gebruiken.

Bovendien zit er bij elke post een mooie 'Bewerken' knop.

Misschien moet je die ook maar eens bekijken, in plaats van een vijfvoudige post te maken

ik had het over de voertuigen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...