Jump to content

Emotioneel nummer voor jou.


GreyFox-Smurf

Recommended Posts

Hallo allemaal ik vroeg me af, Hebben jullie allemaal een nummer waar je echt verdrietig bij gaat voelen.

ik had dat met het nieuwste nummer van linkin park - Waiting for the End

Toen ik 'm straks voor 't eerst hoorde moest ik echt denken aan dingen van vroeger.......

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    3

  • Die Hard

    2

  • Cabyon

    2

  • Dylann.

    2

Céline Dion - My Heart Will Go On. Want dat doet me denken aan de gebeurtenis van de 'Titanic'. :puh:

Bijna vergeten: Het gaat me vooral om de live versie vanuit Las Vegas; A New Day . :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gek genoeg heb ik geen nummer waar ik verdrietig van wordt. Ik heb niet echt (uitbundige) gevoelens bij bepaalde nummers, hoogstens een kleine verandering in mn karakter. In sommige nummers krijg ik wel eenn gevoel, ik heb van die nummers waardoor ik overga in een racistische bui of aggressieve bui, maar van sommige nummers word ik juist weer blij.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen enkel nummer dat voor mij echt emotionele waarde heeft, maar bij nummers als

,
en
krijg ik soms toch even kippenvel. Hoe het komt weet ik niet, maar zodra ik ze hoor krijg ik een heel gelukkig gevoel. Ik relateer ze niet aan een bepaalde gebeurtenis o.i.d, dus ik denk dat het er is ingeslopen omdat het gewoon geweldige nummers zijn.
Link to comment
Delen op andere websites



Denk toch echt deze, en al helemaal deze versie, krijg er gewoon om een of andere redenen gewoon gelijk tijdens het luisteren tranen in mijn ogen van, aan de ene kant van blijdschap omdat het zo'n goed nummer is, maar aan de andere kant gewoon toch ook weer verdriet, geen idee waarom, maar dit nummer laat me echt terugdenken aan vorig jaar en een beetje mijn mindere tijd, desondanks blijf ik het gewoon luisteren omdat ik het zoooo prachtig vind :) Doet me ook denken aan vorig jaar op school voor klein publiek dit nummer te zingen, brengt dus leuke gevoelens in me naarboven, maar ook minder leuke gevoelens.. Maar het blijft een van de mooiste liedjes die er is. Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...