Jump to content

Emotioneel nummer voor jou.


GreyFox-Smurf

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    3

  • Die Hard

    2

  • Cabyon

    2

  • Dylann.

    2

http://www.youtube.com/watch?v=bssUkTKChwk

So far away van A7X.

Geschreven door onze almachtige gitarist Synyster Gates. ivm. de dood van The Rev :cry:.

Dit nummer heeft zo'n mooie tekst. Het maakt me echt verdrietig. Zelf wat erge dingen meegemaakt en dan denk ik daaraan tijdens dit nummer.

A7X Love.

Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook een prachtig nummer. Fiction verwijst er ook naar. :)

Inderdaad. Ik ben gewoon helemaal verliefd op het nieuwe album van A7X, Nightmare. Zoveel power, zoveel verdriet en prachtige teksten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Denk toch echt deze, en al helemaal deze versie, krijg er gewoon om een of andere redenen gewoon gelijk tijdens het luisteren tranen in mijn ogen van, aan de ene kant van blijdschap omdat het zo'n goed nummer is, maar aan de andere kant gewoon toch ook weer verdriet, geen idee waarom, maar dit nummer laat me echt terugdenken aan vorig jaar en een beetje mijn mindere tijd, desondanks blijf ik het gewoon luisteren omdat ik het zoooo prachtig vind :) Doet me ook denken aan vorig jaar op school voor klein publiek dit nummer te zingen, brengt dus leuke gevoelens in me naarboven, maar ook minder leuke gevoelens.. Maar het blijft een van de mooiste liedjes die er is.

Haha ik wou deze ook posten maar toen zag ik dit al staan

dus het andere nummer is

Metallica - one

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=pWVBWetAsZk



Waarom? Dit liedje is gewoon echt de bom. Dikke basline, heerlijke drums en een jazzy trompetje, dit liedje maakt me gewoon echt gelukkig. Ik luister dit liedje altijd tijdens een herfstwandeling en dan kan ik de hele wereld aan... ^_^ Totdat het lietje afgelopen is dan. Maar ook gewoon het 'gepraat' tussen de twee trompetten, het heerlijke pianospel, het maakt het voor mij gewoon hét liedje. No matter what. Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nou, niet echt verdriet of zo, maar kan het me wel voorstellen bij sommige nummers.

Zoals deze Bijv.

Halen nog wel eens wat gedachtes omhoog die niet erg gelukkig waren, zoals Dit nummer van Pink Floyd daar moest ik aan denken bij een begrafenis van een oud-leerling van die school toener tijd.

Het aparte van die persoon was trouwens ook dat.. hij wist dat hij niet oud zou worden, en helaas had hij gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...