Jump to content

zmodeler inporteren!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

ik ben nieuw in het gta san andreas modden heb zelf wel andere mods gemaakt voor andere spellen dus hier een vraag, ik wil een vw golf mk1 in zmodeler doen is uitstekend gelukt!, maar nu heb ik een probleem: als ik hem zie dan mis ik heel veel stukken uit de auto, het rooster is weg een deur!, heel vaag, en ik mis de texture..

Wie kan mij helpen??, :)

Foto:

post-114486-1283879648,75.jpg

Vriendelijke groeten!, Rikkie,

Ps, volgens mij werken de tutorials niet..

Bewerkt: door ricco-john-deere
Geplaatst:

Wat betreft de grille en de deuren: dit is een fout in het model zo te zien. Zoals je ziet steken er een aantal polygons van waar de deur hoort te zitten naar binnen, waarschijnlijk naar ergens middenin de auto. Zmodeler mist waarschijnlijk enige data waardoor hij niet weet op welke plaats die polygons horen te komen. Dit is waarschijnlijk niet te fixen. Als je zelf het model hebt geëxporteerd vanuit een ander programma kun je dat eens opnieuw proberen te doen en dan hopen dat het goed is...

Wat betreft de textures: Het model bestaat ofwel uit een bestand met textures en een met het model zelf, ofwel uit één bestand met het model zelf en de losse textures... In het eerste geval moet je het bestand met textures openen en alle textures eruit halen, het formaat mag bmp, png en tga zijn dacht ik, bij het importen van het model kun je dit zien... In ieder geval moet je de textures in dezelfde map als het model zelf zetten, en daarna het model opnieuw importeren...

Overigens, de Master Tutorial List tutorials werken inderdaad niet :/

@Beagle: Zolang hij het model voor eigen gebruik gebruikt is het dacht ik wel toegestaan hier mee te rommelen, zowel als het model uit een spel komt of als het model van een mod komt.

>>> Door Beagle: Klopt, maar het kan geen kwaad het even te peilen.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...