Jump to content

ATi drivers maken me NI$&*!UIFG)@*#D%!_


ikt

Recommended Posts

Wat de titel van 't topic zegt. Na de 10.4 drivers van ATi is het alleen slechter geworden. Elke driver is gewoon een warboel van ongelofelijke kloteheid gedeeld door 0 bij een macht van anderhalve kip. Mijn stabiele overclock die onafgebroken een heel jaar en nog een paar maanden heeft gewerkt houdt er nu opeens mee op, op standaard kloksnelheden crashed de driver onafgebroken bij zelfs iets simpels als internetten, msn'en en muziek luisteren, terwijl er geen problemen zijn bij onafgebroken 5 uur aan FurMark. Zelfs met overclock gaan 3D programma's als een trein, maar als het op 2D zaken aankomt, ho maar. Crashes, overal. Dit ene uur heb ik er al 5 gehad. VIJF. Alleen maar internetten. Wat the neuk is dit?

Hebben andere mensen hier dit ook? En zijn er 'custom' drivers beschikbaar?

Ik draai het terug naar de laatste drivers zonder het gekloot van ATi/AMD aan de 2D clocks. Pisnijdig is nog een understatement. Serieus. Laat ATi mongolische apen de drivers programmeren, en laten ze het 'testen' door China terwijl ze een paar tientjes in hun zak stoppen zodat de drivers worden goedgekeurd? AAAAGRR

Update: G(*$)@#&$ NU GEBEURT HET WEER. En het enige wat ik doe ik de releaseinfo checken om te kijken welke oude driver ik moet hebben. :-(

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

welke kaart heb je?

ATI drivers zijn echt dikke poep, ze werken alleen fatsoenlijk bij de nieuwste kaarten(en ook dan is een hotfix ook vaak nog vereist). Zo is mijn kaart ook dooleuk supported door de nieuwe drivers, maar die hoef ik niet te gebruiken want dan word geen enkel spel meer goed weergegeven.

Wat ik je aanraad is om ATI Tray Tools te gebruiken, die heeft zijn eigen drivers die de standaard ATI dingen vervangen en hebben bij mij altijd stukken beter gewerkt dan de standaard troep.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...