Cabyon Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Plaats hier alle nieuwtjes, vragen, omtrent Oranje, of prijs of flame het Nederlands elftal af. Gaat uw gang. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Oranje begint nu. Finland, jullie gaan er aan. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Ik hoop dat Huntelaar een hattrick kan maken! Hij heeft er nu 2 gemaakt, een derde zou in theorie nog moeten lukken.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Op dit moment is Nederland - Turkije aan de gang, tussenstand 0 - 0. De wedstrijd valt me tot nu toe zwaar tegen. Beide ploegen spelen erg onrustig en slordig, wat het spel niet ten goede komt. De Turkse supporters zijn overigens ook erg vervelend...zo wordt 'r bijvoorbeeld vuurwerk op 't veld gegooid. En toen Sneijder een vrije bal nam werd er geprobeerd in z'n ogen te schijnen met zo'n laserding...net ook bij de scheidsrechter. Al met al teleurstellend tot nu toe Edit >> Tuurlijk, dan valt opeens de 1 - 0...en uiteraard Klaas-Jan Huntelaar die 'm maakt Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Huntelaar is gewoon een fenomeen hoeveel die gast scoort gewoon. Tuurlijk is het niet tegen bijv. spanje ofzo, maar denk maar niet dat rooney ofzo alleen maar scoort tegen chelsea en barcalona ofzo. Huntelaar topscoorder aller tijden voor oranje ! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2010 Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Het was zo saai, dat ik blij was dat ik het eerste half uur heb gemist. Ongelooflijk slecht. Maar ja, weer wel gewonnen. Het was natuurlijk fantastisch hoe Maduro die bal ontfutselde, maar ook hoe Huntelaar het weer afmaakte. Leek makkelijk, maar volgens mij was het nog best pittig om die in het doel te krijgen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Het was natuurlijk fantastisch hoe Maduro die bal ontfutselde, maar ook hoe Huntelaar het weer afmaakte. Leek makkelijk, maar volgens mij was het nog best pittig om die in het doel te krijgen. Daarom ben ik ook pro-Huntelaar. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Nederlands elftal Gespeelde wedstrijden in 2010: 17 Gewonnen: 15 Gelijk: 1 Verloren: 1 Mooie prestatie, hoor. Welk land doet dat na? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Nederlands elftal Gespeelde wedstrijden in 2010: 17 Gewonnen: 15 Gelijk: 1 Verloren: 1 Mooie prestatie, hoor. Welk land doet dat na? Ja, leuke prestatie inderdaad en geen enkel land heeft zulke cijfers dit jaar, maar de belangrijkste wedstrijd van het jaar ging wel verloren. Tuurlijk, knap gedaan, maar wereldkampioen zijn we er niet mee geworden. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Op dit moment is Nederland - Turkije aan de gang, tussenstand 0 - 0. De wedstrijd valt me tot nu toe zwaar tegen. Beide ploegen spelen erg onrustig en slordig, wat het spel niet ten goede komt. De Turkse supporters zijn overigens ook erg vervelend...zo wordt 'r bijvoorbeeld vuurwerk op 't veld gegooid. En toen Sneijder een vrije bal nam werd er geprobeerd in z'n ogen te schijnen met zo'n laserding...net ook bij de scheidsrechter. Al met al teleurstellend tot nu toe Edit >> Tuurlijk, dan valt opeens de 1 - 0...en uiteraard Klaas-Jan Huntelaar die 'm maakt De Turken lieten weer eens weten dat ze er waren hoor... Achja maar ik heb me toch wel kapotgelachen toen ik de kop zag van de coach van de Turken nadat Hunterlaar hem erin knalt . Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Op dit moment is Nederland - Turkije aan de gang, tussenstand 0 - 0. De wedstrijd valt me tot nu toe zwaar tegen. Beide ploegen spelen erg onrustig en slordig, wat het spel niet ten goede komt. De Turkse supporters zijn overigens ook erg vervelend...zo wordt 'r bijvoorbeeld vuurwerk op 't veld gegooid. En toen Sneijder een vrije bal nam werd er geprobeerd in z'n ogen te schijnen met zo'n laserding...net ook bij de scheidsrechter. Al met al teleurstellend tot nu toe Edit >> Tuurlijk, dan valt opeens de 1 - 0...en uiteraard Klaas-Jan Huntelaar die 'm maakt De Turken lieten weer eens weten dat ze er waren hoor... Achja maar ik heb me toch wel kapotgelachen toen ik de kop zag van de coach van de Turken nadat Hunterlaar hem erin knalt . haha ja ik ook kreeg een dikke smile op mijn gezicht Reageren
commando Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 ach het was en blijft een oefenwedstrijdje... Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Nederlands elftal Gespeelde wedstrijden in 2010: 17 Gewonnen: 15 Gelijk: 1 Verloren: 1 Mooie prestatie, hoor. Welk land doet dat na? Ja, leuke prestatie inderdaad en geen enkel land heeft zulke cijfers dit jaar, maar de belangrijkste wedstrijd van het jaar ging wel verloren. Tuurlijk, knap gedaan, maar wereldkampioen zijn we er niet mee geworden. Het gerucht gaat dat we nog wereldkampioen kunnen worden, gezien het mogelijke dopinggebruik van Spanje. Het was ook nog in IV op TV. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Alsof je zo wereldkampioen wil worden. Liever niet dan op die manier. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Ja, maar ik vind gewoon dat Spanje dan geen recht heeft op de beker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.