Jump to content

Internet signaal versterken en Tv kijken


BAD14

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben van plan om mijn kamer een beetje te veranderen en dan mijn pc ook boven neer zetten ipv hier beneden. Ook ga ik sparen voor een tv'tje.

Nou heeft die daar al wel eens gestaan alleen was het internet signaal vrij zwak.

We hebben een Netgear wirreles router, hier beneden en op de 1e verdieping is het signaal nog wel redelijk. Maar op zolder, waar mijn kamer is, kan je nog net internetten is is downloaden echt een ramp. Wat zijn hier goed(kopen)e oplossingen voor?

Ik heb al wat gezocht en zag de homeplug sets met internet via stroomnet, wat ik eigenlijk een beetje te duur vind. (80 euro) Hoe zit het met een signaal versterker, wat voor een moet ik dan kiezen? Of zijn er nog andere oplossingen?

Ook ben ik op zoek naar een oplossing voor de TV. Als ik mijn pc boven heb staan met een TV sluit ik hem daar op aan. Zodat ik lekker films van me pc op tv kan kijken etc. Hoe zit het dan met TV kijken. Mijn vader wil niet aan een lange kabeltv kabel werken. Is het dan ook mogelijk om een (goedkoop) tv kaartje in je pc te plaatsen en vanaf hier tv te kijken of niet?

Alavast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...