patrick1995 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Ik heb in mijn server steeds meer commands voor poorten, en omdat ik die niet onthou, dacht ik: ik wil mijn poorten met ALT openen. Maar ik weet niet hoe.... weet iemand hoe ik ALT zodanig in kan stellen dat het mijn poorten opent voor alleen admins? Alvast bedankt! Reageren
Freaksken Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik heb in mijn server steeds meer commands voor poorten, en omdat ik die niet onthou, dacht ik: ik wil mijn poorten met ALT openen. Maar ik weet niet hoe.... weet iemand hoe ik ALT zodanig in kan stellen dat het mijn poorten opent voor alleen admins? Alvast bedankt! new Poort0, Poort1,...... ; OnPlayerKeyStateChange (de ALT knop moet dan wel op een van deze toetsen staan, want je kan niet gewoon een willekeurige toets gebruiken http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys) IsPlayerInRangeOfPoint MoveObject In grote lijnen dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.