Jump to content

2 Nieuwe Signatures

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey

Ik heb vanmiddag & net 2 signatures gemaakt, ik ben geen pro maar toch vindt ik ze wel aardig. :)

20nhmr.png

Lettertype: Dafont ~ Champagne & Limousines

Brushes: Deviantart

Programma: Gimp2

2wdr3w6.png

Lettertype: Dafont ~ Trashco

Brushes: Deviantart

Programma: Gimp2

Rate :)?

tips zijn awesome!

Bewerkt: door Dylann.
Geplaatst:

Signature 1

Hij is wel oke, maar ik vind dat er toch iets te weinig variatie in je signatures zit. Probeer

eens een andere stijl. :) Verder passen de kleuren niet echt goed bij de render. Die groene

brushes staan naar mijn mening ook niet echt mooi op die blauwe achtergrond. Ik zou de tekst

ook wat meer bij elkaar zetten. De gele tekst staat nu wel goed, maar de blauwe tekst is een

beetje te groot. Ook zou het wel mooi staan als je er een border omheen zou doen, maar dat ligt

misschien meer aan mijn mening. :puh:

Signature 2

Hier passen de kleuren een stuk beter bij elkaar. Het font past alleen niet echt goed bij de

rest van de signature. Misschien past een font met iets meer van een cartoon stijl beter erbij.

Ook de kleur van de tekst past niet echt goed bij de rest. Ik zou eerder zwart/wit/blauwe tekst

kiezen. Verder zou ik er niet veel meer aan doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Dylan even offtopic.

Jij komt uit Almelo?

ja :puh:

Signature 1

Hij is wel oke, maar ik vind dat er toch iets te weinig variatie in je signatures zit. Probeer

eens een andere stijl. :) Verder passen de kleuren niet echt goed bij de render. Die groene

brushes staan naar mijn mening ook niet echt mooi op die blauwe achtergrond. Ik zou de tekst

ook wat meer bij elkaar zetten. De gele tekst staat nu wel goed, maar de blauwe tekst is een

beetje te groot. Ook zou het wel mooi staan als je er een border omheen zou doen, maar dat ligt

misschien meer aan mijn mening. :puh:

Signature 2

Hier passen de kleuren een stuk beter bij elkaar. Het font past alleen niet echt goed bij de

rest van de signature. Misschien past een font met iets meer van een cartoon stijl beter erbij.

Ook de kleur van de tekst past niet echt goed bij de rest. Ik zou eerder zwart/wit/blauwe tekst

kiezen. Verder zou ik er niet veel meer aan doen.

Bedankt voor de tips :)

ik zou hier in de volgende dingen die ik maak, goed aan werken :)

Bewerkt: door Dylann.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...