Jump to content

[TUT]Hoe een antwoord krijgen?


Megadreams

Recommended Posts

Tutorial



Hoe een antwoord krijgen?

Inleiding

Ik ga in deze mini-tutorial jullie uitleggen hoe je makkelijker een antwoord op je vragen zal krijgen, helaas kunnen ze natuurlijk niet antwoorden op vragen waar ze het antwoord niet op weten.

Algemeen Nederlands

Het eerste dat je moet weten is om Algemeen Nederlands te praten, het is overzichtelijk en iedereen begrijpt het, wat ik ook veel zie is dat mensen voor elke zin een nieuwe lijn gebruiken daarmee bedoel ik dit:

hey ik geef jullie even een voorbeeld

dit voorbeeld laat zien hoe je NIET moet typen

het is niet overzichtelijk als alle zinnens onder elkaar staan

en niemand wil dit lezen

gebruik dus AN

Zo moet je dus NIET typen, iedereen zal dan sneller je topic wegklikken, vergeet ook niet om hoofdletters en leestekens te gebruiken.

Pastebin

Als je een grote code wilt posten dan kan je beter Pastebin gebruiken om de code te plaatsen, het is makkelijker voor iedereen en je topic laad sneller, iedereen zal je topic sneller wegklikken als het te lang duurt om te laden.

Duidelijke Uitleg

Geef een duidelijke uitleg wat je probleem is en geef desnoods een paar screenshots, leden willen niet graag vragen wat je probleem is en zullen daardoor minder geneigd zijn je te helpen.

Zoekmachine/Google

Gebruik ook eerst Google en de zoekmachine om je antwoord te vinden, pas als je geen antwoord vind kan je een topic openen.

Bumpen

Bump je topic niet te snel als niemand antwoord, heb geduld!

Geen Antwoord

Helaas kan het voorkomen dat je een vraag stelt waar niemand een antwoord op heeft, dat is dan natuurlijk jammer.

Dit was dan mijn tutorial, ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat ze mijn naam zien en denken "dit is waarschijnlijk weer een geweldige tut ik zal die even lezen" en je ziet ze lezen die. <- grapje

Het is altijd te proberen de leden die het lezen weten in ieder geval nu wat ze moeten doen en dat is altijd goed meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...