Megadreams Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Tutorial Hoe een antwoord krijgen? Inleiding Ik ga in deze mini-tutorial jullie uitleggen hoe je makkelijker een antwoord op je vragen zal krijgen, helaas kunnen ze natuurlijk niet antwoorden op vragen waar ze het antwoord niet op weten. Algemeen Nederlands Het eerste dat je moet weten is om Algemeen Nederlands te praten, het is overzichtelijk en iedereen begrijpt het, wat ik ook veel zie is dat mensen voor elke zin een nieuwe lijn gebruiken daarmee bedoel ik dit: hey ik geef jullie even een voorbeelddit voorbeeld laat zien hoe je NIET moet typen het is niet overzichtelijk als alle zinnens onder elkaar staan en niemand wil dit lezen gebruik dus AN Zo moet je dus NIET typen, iedereen zal dan sneller je topic wegklikken, vergeet ook niet om hoofdletters en leestekens te gebruiken. Pastebin Als je een grote code wilt posten dan kan je beter Pastebin gebruiken om de code te plaatsen, het is makkelijker voor iedereen en je topic laad sneller, iedereen zal je topic sneller wegklikken als het te lang duurt om te laden. Duidelijke Uitleg Geef een duidelijke uitleg wat je probleem is en geef desnoods een paar screenshots, leden willen niet graag vragen wat je probleem is en zullen daardoor minder geneigd zijn je te helpen. Zoekmachine/Google Gebruik ook eerst Google en de zoekmachine om je antwoord te vinden, pas als je geen antwoord vind kan je een topic openen. Bumpen Bump je topic niet te snel als niemand antwoord, heb geduld! Geen Antwoord Helaas kan het voorkomen dat je een vraag stelt waar niemand een antwoord op heeft, dat is dan natuurlijk jammer. Dit was dan mijn tutorial, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Bewerkt: 7 september 2010 door megadreams Reageren
Sentasi Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Zoekmachine/Google Gebruik ook eerst Google en de zoekmachine om je antwoord te vinden, pas als je geen antwoord vind kan je een topic openen. http://www.gtaforum.nl/topic/35534-van-topic-starten-naar-antwoord-krijgen/ Zoekmachine zei je? Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik weet dat dat topic bestaat maar deze is voor de leden in sa-mp scripting, want een paar moesten het toch nog wel even weten. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Zo kun je wel in ieder subforum een hoe-krijg-ik-een-antwoord topic aanmaken. 1 keer centraal is genoeg, imho. Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Dat weet ik, maar ik ben die onzin berichten en slechte berichten gewoonweg beu en daarom schreef ik dit om het wat rustiger te vettellen. Reageren
Freaksken Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Dat weet ik, maar ik ben die onzin berichten en slechte berichten gewoonweg beu en daarom schreef ik dit om het wat rustiger te vettellen. Ben ik niet alleen Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 En waarom denk je dta dit topic wel gelezen zal worden als die in feedback ook niet wordt gelezen? Reageren
Preddy Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 En waarom denk je dta dit topic wel gelezen zal worden als die in feedback ook niet wordt gelezen? Ho ho, die 7600 views zijn niet allemaal mijn F5jes Reageren
specialop Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 ik lees hem toch en ik ben vrij nieuw hier Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Dat komt omdat ze mijn naam zien en denken "dit is waarschijnlijk weer een geweldige tut ik zal die even lezen" en je ziet ze lezen die. <- grapje Het is altijd te proberen de leden die het lezen weten in ieder geval nu wat ze moeten doen en dat is altijd goed meegenomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.