PowerPats Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Revolution, misschien de Amerikaanse burgeroorlog ? Reageren
viccard Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Burgerloorlog was niet echt een revolutie, want een revolutie is een staatsverandering(ff m'n geschiedenisboek opdreunen)waarbij de staatsvorm verandert. Misschien iets met Mexico? Reageren
Die Hard Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Lijkt dit bericht volgens jullie niet ontzettend slordig getypt en dat logo gewoon door één of andere Red Dead Redemption-fan in elkaar geflanst? Ik heb zo mijn twijfels of het wel officieel is, ik geloof er geen zak van. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik dacht dat Rockstar zei dat ze geen nieuwe Western zouden maken, maar eerder focussen op elk jaar een nieuwe franchise opzetten (zoals Agent). Maar ja, zoals we allang weten is Rockstar de meest onbetrouwbare gamemaker als het gaat om dingen uitbrengen. Elk jaar een nieuwe franchise is gewoon gokken en redelijk stupide... Overigens is Valve nog minder betrouwbaar, ooit gehoord van "Valve time"? Ik vraag me af of we bij RDR 3 (...) een wat groter achtergrond verhaal krijgen over de dood van een bepaald persoon in RDR, namelijk de Moeder van Jack Reageren
Ak47 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik dacht dat Rockstar zei dat ze geen nieuwe Western zouden maken, maar eerder focussen op elk jaar een nieuwe franchise opzetten (zoals Agent). Maar ja, zoals we allang weten is Rockstar de meest onbetrouwbare gamemaker als het gaat om dingen uitbrengen. Elk jaar een nieuwe franchise is gewoon gokken en redelijk stupide... Overigens is Valve nog minder betrouwbaar, ooit gehoord van "Valve time"? Ik vraag me af of we bij RDR 3 (...) een wat groter achtergrond verhaal krijgen over de dood van een bepaald persoon in RDR, namelijk de Moeder van Jack ik denk gewoon natuurlijke dood, niks speciaal aan... Reageren
viccard Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik dacht dat Rockstar zei dat ze geen nieuwe Western zouden maken, maar eerder focussen op elk jaar een nieuwe franchise opzetten (zoals Agent). Maar ja, zoals we allang weten is Rockstar de meest onbetrouwbare gamemaker als het gaat om dingen uitbrengen. Elk jaar een nieuwe franchise is gewoon gokken en redelijk stupide... Overigens is Valve nog minder betrouwbaar, ooit gehoord van "Valve time"? Ik vraag me af of we bij RDR 3 (...) een wat groter achtergrond verhaal krijgen over de dood van een bepaald persoon in RDR, namelijk de Moeder van Jack ik denk gewoon natuurlijke dood, niks speciaal aan... In sommige missies zie je haar ook hoesten, misschien een of andere ziekte? Zover ik weet, wel gewoon een natuurlijke dood Reageren
Dakendak Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Het enigste wat dom is aan de Red dead serie is dat je nooit weet over welke je het hebt (allemaal RDR's) Reageren
vice infernusX Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Klinkt misschien dom, maar ik heb liever geen Red Dead die zich afspeelt voor Redemption En ook niet een die in Mexico af zou spelen. Ik zou Revolution vlak na Redemption willen hebben, aangezien het mij ook om vernieuwing gaat met bijv. wapens. Ik ben wel blij dat er een nieuwe Red Dead komt aangezien R* had toegegeven te stoppen met de Red Dead-serie. Hopelijk komt er wel meer content in, want Redemption verveelde na het uitspelen van de storyline erg snel. Reageren
gieljangta Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Zou het niet leuk zijn als de volgende read ded in het oude vc of sa,lc zou afspelen? Reageren
Nissan Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Dat kan niet mogelijk zijn. In RDR word niet gepraat over Liberty City, maar over New York. Het is dus een andere dimensie . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Zou me ook niet echt leuk lijken dat ze elke game gaan linken aan een GTA.. Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Het lijkt me duidelijk dat R* aan een vervolg (of in ieder geval een nieuwe DLC) werkt: Bron Reageren
Nissan Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Werkt Rockstar stiekem al een een deel twee, of misschien nog meer DLC? We weten het niet, maar dat Rockstar genoeg ideeën heeft, is wel duidelijk! Alhoewel ik een fan ben, klopt dit bericht niet. RDR is het tweede deel in de Red Dead serie, niet deel 1. CHECK YOUR INFORMAZIONZ NAB! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Geef ons gewoon een nieuwe GTA Steeds dat RDR DLC.. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 San Diego werkt niet mee aan GTA (tot noch toe niet in ieder geval), Rockstar Leeds en Rockstar North houden zich vooral op dat gebied bezig. Een politiek incorrecte zin dus . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.