Da Phoenix Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik las ook op meerdere fan fora de naam Red Dead Revenge. Maar dat zou onlogisch zijn want je neemt al wraak op Edgar Ross, In de Remember my Family Stranger-side Mission Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Een vervolg op deze geweldige game zou ik totaal niet erg vinden. Heb erg genoten van Red Dead Redemption en dat doe ik nu nog steeds. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Ma toch zouden ze beter bezig geweest zijn met RDR naar de PC tebrengen . Aangezien ik geen PS3 heb en het niet kan spelen , + het lijkt me een leuk spel. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 Normaal gezien heeft Rockstar momenteel nog geen plannen bekend gemaakt over het porten van RDR naar de pc.. Misschien om het downloaden ervan tegen te gaan? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Ze zorgen eerst maar dat Red Dead Redemption op de PC verschijnt. Reageren
freestyla Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Was juist een favorieten lijstje van red dead redemption aan het invullen en als favoriete personage heb ik landon ricketts gezet en dacht bij mezelf dat het wel nog tof zou zijn moest je met hem spelen in de volgende red dead ! Reageren
Mark B. Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Was juist een favorieten lijstje van red dead redemption aan het invullen en als favoriete personage heb ik landon ricketts gezet en dacht bij mezelf dat het wel nog tof zou zijn moest je met hem spelen in de volgende red dead ! Dat zou inderdaad erg vet zijn! Dat moet het wel afspelen in de tijd dat Landon de meest berucht shooter was! Reageren
Sprayboy Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Wat mij zeer vet idee zal zijn is. Dat ze nieuwe deel van RDR keer in deze tijd gaat afspelen IPV op 4 voeten te rijden en middeleeuwachtig gedoe! alles mag zelde blijven dan(of iets meer mogelijkheden erbij). Ik hoopt dat Rockstar zelf op dit idee zou aankomen!! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 maart 2011 Rapport Geplaatst: 9 maart 2011 Dan is dat geen Red Dead meer, maar gewoon Grand Theft Auto hoor.. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Ja maar dan in mexico En t is geen middeleeuwen Zou ook wel leuk zijn: Red Dead Ridder Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Dan is Assasins Creed wat voor jou Wat een belachelijke naam trouwens; Red Dead Ridder Reageren
moechy Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Dan is Assasins Creed wat voor jou Wat een belachelijke naam trouwens; Red Dead Ridder Ja iedereen weet toch dat dat Red Dead Knight moet heten. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Uhm Red Dead Revolution= RDR, Red Dead Redemption = RDR, Red Dead Ridder = RDR, Red Dead Knight = RDK. Daarom koos ik voor ridder. Reageren
moechy Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Uhm Red Dead Revolution= RDR, Red Dead Redemption = RDR, Red Dead Ridder = RDR, Red Dead Knight = RDK. Daarom koos ik voor ridder. Want ridder is zeker geen nederlands . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.