zwierd Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 hallo allemaal ik heb een vraagje. kunnen jullie red dead redemption ook op de site zetten? want ik mag het spel bijna spelen en ik vind het wel heel leuk als ik weet wat je allemaal kan doen enzo.. dus willen jullie ook rdr tab maken? zou ik heel erg fijn vinden Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Het is een GTA site en geen RDR site... Je kan wel Wiki Red dead google en dan krijg je wiki's van Rdr. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Zoals redfire18 al zei heet de website WikiGTA. Dan zouden ze alle games van Rockstar, zoals Bully (Of die andere naam...) en Midnight Club ook in de wiki moeten doen. Dat hebben ze niet gedaan, want dit is natuurlijk een GTA website en geen Red Dead Redemption website. Ik verwijs je naar deze website. (Wel in het Engels) Daar kan je alles opzoeken omtrent Red Dead Redemption, zoals locaties en activities. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Er is wel dergelijk een RDR WikiGTA pagina. Daarvoor verwijs ik je door naar WikiGTA: Red Dead Redemption. Het is maar 1 pagina, maar je kunt er dus wat verkorte informatie. Er staat alleen info omtrent de game zelf op. Reageren
Dotz Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 hallo allemaal ik heb een vraagje. kunnen jullie red dead redemption ook op de site zetten? want ik mag het spel bijna spelen en ik vind het wel heel leuk als ik weet wat je allemaal kan doen enzo.. dus willen jullie ook rdr tab maken? zou ik heel erg fijn vinden Is dit niet al heel vaak aangekaart? Bovendien had je zelf ook wel kunnen bedenken dat dat er niet zou komen, met alle respect. Aangezien RDR niet eens een volwaardig subforum heeft, en wat zou je aanmoeten met RDP als je ook een wiki maakt van RDR? Reageren
Joriz Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Helaas zijn er nu geen mensen die tijd/kennis hebben van Red Dead Redemption die meewerken aan WikiGTA. Ook liggen er nu vooral prioriteiten bij andere pagina's/secties. Waarschijnlijk komt er in de toekomst nog wel meer informatie over dit fantastische spel. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Vet maar weird! En RDP, daar bedoeld hij mee RDR Reageren
Dotz Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Vet maar weird! En RDP, daar bedoeld hij mee RDR Nee, ik bedoel RDP. Wat weten sommigen mensen toch écht bar weinig van game-historie. Red Dead Redemption is het tweede deel in de Red Dead-franchise, het eerste deel is ''Read Dead Pistol'' genaamd, wat door fans etc. wordt afgekort tot ''RDP''. Reageren
Sentasi Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 (bewerkt) Nee, ook niet. Je bedoelt wel RDR, Red Dead Revolver. Klik! Sommige mensen weten idd bar weinig van de game historie. Bewerkt: 8 september 2010 door Sentasi Reageren
Dakendak Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Vet maar weird! En RDP, daar bedoeld hij mee RDR Nee, ik bedoel RDP. Wat weten sommigen mensen toch écht bar weinig van game-historie. Red Dead Redemption is het tweede deel in de Red Dead-franchise, het eerste deel is ''Read Dead Pistol'' genaamd, wat door fans etc. wordt afgekort tot ''RDP''. Fail En trouwens, niemand speelt RDRevolver nog, en er is ook geen intresse meer in. In tegenstelling tot RDRedemption. Reageren
Tomeken Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Klik Men is er blijkbaar toch al eens aan begonnen . Reageren
Dotz Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 (bewerkt) Vet maar weird! En RDP, daar bedoeld hij mee RDR Nee, ik bedoel RDP. Wat weten sommigen mensen toch écht bar weinig van game-historie. Red Dead Redemption is het tweede deel in de Red Dead-franchise, het eerste deel is ''Read Dead Pistol'' genaamd, wat door fans etc. wordt afgekort tot ''RDP''. Fail En trouwens, niemand speelt RDRevolver nog, en er is ook geen intresse meer in. In tegenstelling tot RDRedemption. Oeps, natuurlijk wist ik dat wel . Ik wou jullie even testen hoor . Goedzo Dakendak! Je bent geslaagd voor de test . Je mag jezelf een échte Games-Historicus noemen. Er is zelfs een achievement voor je! Zet hem maar in je sig ofzo , hij is uniek en dus alleen voor jou! Klik Men is er blijkbaar toch al eens aan begonnen . Waarom is die achtergrond zo ? Wat heeft dat voor toevoegende waarde? Bewerkt: 8 september 2010 door Dotz Reageren
Tomeken Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Klik Men is er blijkbaar toch al eens aan begonnen . Waarom is die achtergrond zo ? Wat heeft dat voor toevoegende waarde? Welke achtergrond? Reageren
Dotz Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Klik Men is er blijkbaar toch al eens aan begonnen . Waarom is die achtergrond zo ? Wat heeft dat voor toevoegende waarde? Welke achtergrond? I.p.v. de kenmerkende oranje achtergrond krijg je op de pagina van RDR een of andere vage shit met John Marston! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.