Tomeken Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 I.p.v. de kenmerkende oranje achtergrond krijg je op de pagina van RDR een of andere vage shit met John Marston! Dat is waarschijnlijk omdat het over RDR gaat. Reageren
Dotz Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 I.p.v. de kenmerkende oranje achtergrond krijg je op de pagina van RDR een of andere vage shit met John Marston! Dat is waarschijnlijk omdat het over RDR gaat. Waarom heeft Bully dat niet? En waarom bestaat er geen eens een pagina over Read Dead Revolver? Reageren
commando Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 lijkt met logisch dat een WikiGTA, niet een uitgebreid RDR deel heeft... of ehh, ben ik nou zo simpel Reageren
Dotz Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 lijkt met logisch dat een WikiGTA, niet een uitgebreid RDR deel heeft... of ehh, ben ik nou zo simpel Helemaal mee eens! Ik vind het al overdreven dat de RDR-page een andere achtergrond heeft!! Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Waarom zou RDR geen WikiGTA pagina mogen hebben? GTAForum heeft toch ook een subforum over RDR?? Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Maak dan gewoon een WikiRDR ofzo. Ik vind dat dat niet op wikiGTA thuishoort. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Waarom zou RDR geen WikiGTA pagina mogen hebben? GTAForum heeft toch ook een subforum over RDR?? Omdat het geen GTA is , als RDR een wikigta-pagina krijgt vind ik dat Canis Canem Edit & Lemmings dat ook moeten krijgen! Reageren
Vahnstad Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Ik wil anders wel eens meehelpen hieraan, als je hier interesse in hebt Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Kijk aub in het vervolg naar de datum. Dit is een topic ut 2010. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.