gm_jerry Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 hallo ik wou mta spelen op me laptop met windows 7 en ik had de competele all naar windows xp service pack 2 gezet hij stond eerst op 3 en dacht dat het daar aan lag maar geef nog steeds die fout melding weet iemand wat ik moet doen zodat ik weer leker bezig kan ik heb nu mta 1.1.4 maar ga weer naar 1.1.1 zodat ik better kan scripten voor me sa-mp server maar kan iemand me helpen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Hoe denk je nu zelf dat het veroorzaakt wordt? *kuch* mod_sobeit *hoest* Reageren
Freaksken Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik moet eerlijk zeggen dat het precies is alsof je er trots op bent en ermee loopt te chowen. En in een vorig topic zij je dat je het alleen maar voor je eigen server wou gebruiken, zo ziet het er volgens mij niet echt uit. Smijt dat ding er toch gewoon af, meer respect voor de ontwerpers en je medespelers. Mijn mening. Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Je zegt wel dat je het enkel gebruikt voor te scripten, maar eerlijk gezegd geloof ik je niet, in mijn server worden dagelijks vele hackers geband... Reageren
gm_jerry Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Je zegt wel dat je het enkel gebruikt voor te scripten, maar eerlijk gezegd geloof ik je niet, in mijn server worden dagelijks vele hackers geband... tja dat is hun probleem ik gebruik het voraal om makelijk aan cordinaten te kommen handig om op de goeie plek te spawnen Reageren
gm_jerry Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik moet eerlijk zeggen dat het precies is alsof je er trots op bent en ermee loopt te chowen. En in een vorig topic zij je dat je het alleen maar voor je eigen server wou gebruiken, zo ziet het er volgens mij niet echt uit. Smijt dat ding er toch gewoon af, meer respect voor de ontwerpers en je medespelers. Mijn mening. ik heb het maar gewoon geinstalleert hoor en mta doe ik alleen voor de map editor om objecten in me sa-mp server te krijgen Reageren
gm_jerry Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Hoe denk je nu zelf dat het veroorzaakt wordt? *kuch* mod_sobeit *hoest* is dat dan de oorzaak Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Hoogstwaarschijnlijk wel, en stop aub met dubbelposten dus is TEGEN de regels, gebruik gewoon de Edit knop. Reageren
gm_jerry Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Hoogstwaarschijnlijk wel, en stop aub met dubbelposten dus is TEGEN de regels, gebruik gewoon de Edit knop. ik geef alleen een reactie en hoe moet het anders Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Je bericht editen en dan bv: EDIT: ... en typ aub ook AN. Reageren
Freaksken Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 ik heb het maar gewoon geinstalleert hoor en mta doe ik alleen voor de map editor om objecten in me sa-mp server te krijgen Ik ben toch niet meer van plan om je te helpen nu dat je de hack zelfs nog verdedigd ook. Reageren
gm_jerry Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 ik heb het maar gewoon geinstalleert hoor en mta doe ik alleen voor de map editor om objecten in me sa-mp server te krijgen Ik ben toch niet meer van plan om je te helpen nu dat je de hack zelfs nog verdedigd ook. ik doe toch niks ergs ik heb het gewoon op me computer staan en ik ben het meeste bezig om me server perfecht te krijgen Reageren
Freaksken Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 ik doe toch niks ergs ik heb het gewoon op me computer staan Als het toch gewoon op je pc staat, dan kan je het er evengoed afgooien. ik ben het meeste bezig om me server perfecht te krijgen -Nu spreek je je eigen tegen: je zegt dat het gewoon op je pc staat, en nu zeg je dat je het gebruikt voor je server perfect te krijgen. -Je kan je server evengoed in orde krijgen zonder die hack. Als je nog niet snapt waarom je het er moet afgooien: -Stel, iemand heeft een supergoed en krachtig hackprogramma ontwikkeld. Jij komt dit te weten, wat zou jij doen moest je weten dat die persoon je PC om zeep kan helpen? Vergelijking met jou: Iemand ziet dat je sobeit hebt dus die protesteerd daartegen. -Stel, iemand heeft een supergoed en krachtig hackprogramma ontwikkeld. De overheid komt dit te weten. Ik denk niet dat die gaat zeggen, 'doe maar voort', ze zouden gewoon je pc in beslag kunnen nemen. Vergelijking met jou: Het samp develop team kan je de toegang to samp ontzeggen (of zoiets). Reageren
gm_jerry Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Hoe denk je nu zelf dat het veroorzaakt wordt? *kuch* mod_sobeit *hoest* nou volgends mij is dat niet de oorzaak ik heb mod sobeit eraf gegooit maar werkte nog steeds niet en op me andere computer deed in het wel met of zonder mod sobeit Reageren
Wrieh Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Naast de sobeit mod kan het er ook aan liggen dat je Samp én MTA tegelijk geinstaleerd hebt. Dit kan problemen geven. Ik heb 2 GTA instalaties (1 op C:/ en 1 op D:/) Met op 1 samp en op 1 MTA. Werkt prima! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.