Jump to content

Nieuwe TV


Dr.McShizzle

Recommended Posts

Ok. Ik wil dus een nieuwe TV kopen voor op m'n kamer. Hij moet aan een paar eisen voldoen:

- Componenten ingang hebben voor de Xbox360

- Rond de 26 inch.

- Niet al te duur, het liefst nog onder de 300 euro.

Zelf vond ik deze wel geschikt: Klik.

Maar nu vraag ik mezelf af, zou ik voor hetzelfde geld (of minder) een betere TV kunnen kopen? En ik weet: 'Gebruik Google!' Maar Google kan me geen eigen evaringen geven behalve door me naar een ander forum te sturen. Dus wat raden jullie aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok. Ik wil dus een nieuwe TV kopen voor op m'n kamer. Hij moet aan een paar eisen voldoen:

- Componenten ingang hebben voor de Xbox360

- Rond de 26 inch.

- Niet al te duur, het liefst nog onder de 300 euro.

Zelf vond ik deze wel geschikt: Klik.

Maar nu vraag ik mezelf af, zou ik voor hetzelfde geld (of minder) een betere TV kunnen kopen? En ik weet: 'Gebruik Google!' Maar Google kan me geen eigen evaringen geven behalve door me naar een ander forum te sturen. Dus wat raden jullie aan?

Kijk gewoon op www.marktplaats.nl

Bijna alle tv's hebben een Ingang voor de Xbox 360.

Typ gwn in: 26 Inch TV en dan prijs 300 of lager, en je zult genoeg resultaten krijgen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk gewoon op www.marktplaats.nl

Bijna alle tv's hebben een Ingang voor de Xbox 360.

Typ gwn in: 26 Inch TV en dan prijs 300 of lager, en je zult genoeg resultaten krijgen ;)

Ik ga 'em niet op dit moment kopen, pas over een tijdje. Dan zijn die advertenties er vast niet meer. Er kwamen er trouwens maar 2 uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heeft het voor ons geen zin om om er eentje uit te kiezen. Er zijn zat tv's van rond de 300 euro, maar als je het pas over een paar maanden/weken gaat kopen zijn er natuurlijk weer andere aanbiedingen. Dus als ik nu zou zeggen, ik heb een tv gevonden van 300 euro en hij is nu in de aanbieding, Maar jij koopt het nog niet. dan heeft het weinig zin. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt heel raar, maar check ook even Neckermann.nl! Daar had ik mijn tv (LG 26LH2000) voor 250 euro gekocht (exl. BTW en verzending) en bij de It's was die 350!

En een componenten ingang nemen als je ook voor HDMI kan gaan? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt heel raar, maar check ook even Neckermann.nl! Daar had ik mijn tv (LG 26LH2000) voor 250 euro gekocht (exl. BTW en verzending) en bij de It's was die 350!

En een componenten ingang nemen als je ook voor HDMI kan gaan? :{

Een Xbox hè.

Maarja, jullie hebben gelijk. Heeft nu nog niet zoveel zin om erover te gaan lullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt heel raar, maar check ook even Neckermann.nl! Daar had ik mijn tv (LG 26LH2000) voor 250 euro gekocht (exl. BTW en verzending) en bij de It's was die 350!

En een componenten ingang nemen als je ook voor HDMI kan gaan? :{

Een Xbox hè.

Maarja, jullie hebben gelijk. Heeft nu nog niet zoveel zin om erover te gaan lullen.

de xbox heeft ook geen een HDMI uitgang heuwr, of je hebt een ouder model?

Trouwens, op een tv met HDMI aansluiting vind je altijd wel Component en/of SCART aansluitingen, daar hoef je bij wijze van spreken niet eens voor te zoeken omdat het dezer tijd gewoon standaard is.

Link to comment
Delen op andere websites

de xbox heeft ook geen een HDMI uitgang heuwr, of je hebt een ouder model?

Trouwens, op een tv met HDMI aansluiting vind je altijd wel Component en/of SCART aansluitingen, daar hoef je bij wijze van spreken niet eens voor te zoeken omdat het dezer tijd gewoon standaard is.

M'n Xbox is nu 2 jaar oud ongeveer en heeft dus geen HDMI uitgang. Maar Microsoft gaf er een componenten kabel bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...