Jump to content

Nieuwe headset


iefen

Recommended Posts

Gegroet ik ben de heer Iefen met een vraag.

Snorrie morrie daar ben ik weer en weer met een vraag.

nou ik kom dus eergisteren thuis doe mn headset op speel ff uurtje breekt mijn headset deze dus: Klik

dus ik mail azerty meteen want had 24 maanden garantie zeggen ze dat dat niet voor fysieke dingen is.

dus moet een nieuwe headset hebben.

nu wil ik wel dezelfde kopen maar zit ik te twijfelen want:

+ik ken deze headset al wel dus ik weet dat hij goed werkt

-het plastic is dus gebroken dus dat wil ik niet met de volgende

-hij zat niet altijd even lekker

maar ik ben een beetje bang om nieuwe headset te kopen die ik niet ken enz.

Nou vriendelijke groet Iefen

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik nu een paar maanden de Plantronics Gamecom 367 die me erg goed bevalt. Hij zit lekker ziet er tof uit (microfoontje erg mooi en handig weggewerkt) en het geluid hoor je me ook niet over te klagen.

Er is ook een 5.1 variant, wat jij graag wil. Deze variant heet de PLantronics Gamecom 777. Deze heb ik zelf niet maar lijkt ongeveer het zelfde, op 5.1 surround en een paar kleine kleurenverschillen (de 367 heeft mooie rode accenten, de 777 niet).

Zeker een aanrader!

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

een normale en degelijke stereo headset kan ook geen (virtueel) 5.1 geluid doorsturen dus je hoeft niet persé een "echte" 5.1 headset te hebben, die overigens 9 van de 10 keer tegenvallen.

Voor jou budget is de Steelseries Siberia V2 bijvoorbeeld een erg goede optie, zou gewoon voor de niet USB versie gaan die is goedkoper en de USB versie heeft echt maar een simpele geluidskaart.

Heb in het verleden deze headsets gehad/getest:

Steelseries Siberia V1

Steelseries Siberia V2

Steelseries 5Hv2

Plantronics .377

Logitech G35 USB

Sennheiser PC150

Sennheiser PC165 ( alleen opgehad )

Roccat Kave ( alleen opgehad )

Sennheiser PC350 ( nu in me bezit ^^ )

en die siberia V2 is gewoon echt een van de beste eruit qua gaming/muziek gemixt.

Link to comment
Delen op andere websites

okay thnx voor de informatie maar die siberia heeft 7.1 en die heeft mijn vriend ook maar hij heeft nogal problemen daarmee

want ik heb in mijn pc 5.1 geluidskaart zitten en niet 7.1 en dan moest je iets voor 90 euro kopen ofzo om het goed te krijgen en non stereo te krijgen

en heeft aleen maar een rood-groen kabeltje en niet 5.1 :cab:

Bewerkt: door iefen
Link to comment
Delen op andere websites

lol want hij moet wel afsluiten

Ja allicht, als er één ding stoort tijdens het gamen/muziek luisteren zijn het wel omgevingsgeluiden. Bovendien kunnen ze de muziek die ik op heb staan in de kamer nog horen als ik de deur van de speelkamer open heb staan. Binnenkort ga ik dus een nieuwe kopen.

Nee headset met leuke kleurtjes enz. raad ik meteen af aangezien dat bijna altijd van die plastic rommel is.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

okay thnx voor de informatie maar die siberia heeft 7.1 en die heeft mijn vriend ook maar hij heeft nogal problemen daarmee

want ik heb in mijn pc 5.1 geluidskaart zitten en niet 7.1 en dan moest je iets voor 90 euro kopen ofzo om het goed te krijgen en non stereo te krijgen

en heeft aleen maar een rood-groen kabeltje en niet 5.1 :cab:

Het wordt virtueel gedaan dus nee het levert geen problemen en kan gewoon alleen met die 2 roze/groene kabeltjes.Voor de rest zijn meestal stereo headsets ( dus met maar 2 kabels ) beter als die zogenaamde "5.1" headsets.

lol want hij moet wel afsluiten

Ja allicht, als er één ding stoort tijdens het gamen/muziek luisteren zijn het wel omgevingsgeluiden. Bovendien kunnen ze de muziek die ik op heb staan in de kamer nog horen als ik de deur van de speelkamer open heb staan. Binnenkort ga ik dus een nieuwe kopen.

Nee headset met leuke kleurtjes enz. raad ik meteen af aangezien dat bijna altijd van die plastic rommel is.

Kom met argumenten, niet met wat domme suggesties waar je duidelijk weinig vanaf weet. In de competitieve ( pro ) gaming "wereld" om het maar lomp te noemen, is de Steelseries Siberia V1 en V2 een van de meest gebruikte headsets, en ook erg geloofde headsets, vooral voor zijn prijs/prestatie verhouding doet hij het erg goed.

Heb zelf de V1 en de V2 gehad en moet zeggen dat ik ook bij beide erg tevreden was. Op het eerste gezicht lijkt de ietwat onnormale constructie wat goedkoop/onstevig ( hij past zichzelf aan aan de vorm van je hoofd ) maar het tegendeel bewijst zich als je hem een aantal jaren gebruikt hebt :) en hem natuurlijk niet laat vallen of er mee gaat gooien.

OT: Het voordeel van open headsets ( dus die minder goed het omgevingsgeluid afsluiten ) is dat ze vaak beter presteren oftewel meer bass etc hebben bij muziek. Het nadeel ervan is inderdaad dat het omgevingsgeluid wat meer aanwezig is, zit je altijd rustig op je kamer en ben je voor de rest niet van plan naar LANparties te gaan e.d. dan is dat verder geen probleem.

Cyber snipa is maar een B merk muismatfabrikant die ik nooit zou kopen.

Roccat kave is wel een aardige headset inderdaad, sluit er goed af en zal ook geen slechte keus zijn.

Persoonlijk vind ik de logitech G35 zeer chill.

Kan je niet eens langs de Mediamarkt gaan, en een hele riedel bekijken/uitproberen?

Logitech G35 is inderdaad geen slechte headset, vond hem ongeveer hetzelfde klinken als de Siberia V2 en daarom niet echt het geld waard (100-110 euro dacht ik ), grootste nadeel aan de headset vind ik dat de kussentjes echt net om je oren zitten ( in het algemeen dus redelijk kleine schelpen ) wat voor bepaalde personen zou kunnen gaan irriteren/zweten.

lol want hij moet wel afsluiten

maar is dr nu een goede betaalbaare 5.1 headset met 5 kabels voor in de pc?

en @ limbolander review van jou cker:

Klik

Dat is inderdaad mijn review.

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...