iefen Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2010 sorry voor de bump maar. ik moet binnen 3/4 dagen een beslissing maken en ik wil dus voor die rocat kave gaan. is hij het kopen waard? zal ik het doen? want ik wil liever geen siberia v2 dus ga aub dat niet zeggen maar als jullie mij deze afraden dan ga ik naar een andere zoeken en mischien wel de siberia v2 dan. maar zou ik hem kopen/ is hij het waard? Reageren
PinganZ Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Ik heb echt geen verstand van headsets en ik gebruik ze zelf dan ook niet . Maar ik heb hier een leuke review gevonden van 15 verschillende headsetes. Mischien heb je er wat aan Verder kan ik je helaas niet helpen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 Die is al vrij outdated, geen steelseries siberiav2/7h/razer megalodon etc, maar de roccat kave of siberia v2 zijn beide goede keuzes. De Kave is nog net iets geschikter voor gaming omdat die nog beter afsluit dan de siberia, de siberia daarintegen is wat meer allround, dus als je ook veel muziek gaat beluisteren via de headset, dan zou ik de siberia kiezen. Is het vooral gaming en heb je bijv een stereoset staan voor muziek, dan zou ik voor de roccat kave gaan. Reageren
iefen Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2010 Die is al vrij outdated, geen steelseries siberiav2/7h/razer megalodon etc, maar de roccat kave of siberia v2 zijn beide goede keuzes. De Kave is nog net iets geschikter voor gaming omdat die nog beter afsluit dan de siberia, de siberia daarintegen is wat meer allround, dus als je ook veel muziek gaat beluisteren via de headset, dan zou ik de siberia kiezen. Is het vooral gaming en heb je bijv een stereoset staan voor muziek, dan zou ik voor de roccat kave gaan. hey, thnx ik heb nog een leuke 2.1 staan voor mijn muziek thnx voor je info t word dus de kave. echt bedankt! Slotje Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 ik kan je ook aan Fujitsu Siemens aanraden, zolang je maar geen Win7 / 64-bit OS hebt, want daarbij doen sommige drivers wel irri Is de HS7100U Dobly Headphone. Heeft mooi grote oorschelpen die lekker zitten, band die totaal niet irriteert (wat ik met sommige andere wel had), is USB en dus drivers maar dit zorgt ervoor dat je wel 7.1 audio hebt, an ik zeg je: je merkt het verschil met een stereo headset en een 5.1 headset met de gewone 3.5mm plugs. Heeft mooie klank, bijna alles is instelbaar, micro heeft mooie klank maar je moet er wel en speciale filter opzetten om te zorgen dat het geratel van je toetsenbord niet te horen is is ook niet te duur: 38 euro had ik ervoor betaald + korting waardoor ie op 25 euro kwam enigste nadeel: als je een klein beetje zweet (bij mij niet door de headset zelf) kan het gebeuren dat de bekleding van de oorschelp wat begint te irriteren aan de huisd, maar even gewoon afvegen en probleem opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.