TopCat Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Het klinkt waarschijnelijk raar... Maar waarom zijn er 2 stipjes op de zelfde winkel? Er is een blauw en rood stipje op elkaar,.. Dan krijg ik dit En als ik binne ga krijg ik de kleren van Victim... Nu de vraag is waar is Didier Sachs dan... Ik zit aan 43% dus normaal zou ik die al moetten hebben,... Someone knows how? Please Tell Me,... Ty,... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Neem hier eens een kijkje. klik. Volgens mij moet je nog even verder door spelen. Hij zit op een hoekje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Als je hem hebt is hij juist naast de Victim (links). Het is niet echt opvallend. Edit: .Levi. was me voor Bewerkt: 26 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Op gtagames als je dan die map bekijkt met die rode en blauwe stip, dan moet je even met je muis er overheen totdat je didier sachs ziet verschijnen en dan klik je erop. Bewerkt: 26 juni 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 ik was laatst bij DS geweest,ze hebben daar echt onwijs brute kleding geheel zwart/green tuxedo pak ziet er blits uit dure horloges mooie hoeden weet alleen niet meer wat ik gedaan heb om daar te komen :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Gewoon erin lopen?? Anders kan het niet he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 De vraag van Gam0r was waar je Pakken en Costuums kon kopen en dit weet hij nu ondertussen wel al. Laat het topic wat rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.