xbox360kris Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 (bewerkt) Deze ben ik al zo 5 uurtjes mee bezig en dit is het resultaat, zeg wat je ervan vind Helaas heb ik geen verstand van textures! Anders zou hij praktisch al af zijn en let niet op de remschijf door de velg stekend, dat moet nog opgelost worden Het basismodel is de ingot aangezien de auto grootendeels zwart is , hier een foto hoe ie er uit ziet wat vinden jullie ervan :3? deze topic is voor beoordeling en eventuele opmerkingen, als je hulp kan bieden ga naar het andere topic in de modelling en texturing sectie aub Things to do: -UV Mapping,oftwel texturen? weinig verstand van gaat nog tijdje duren -Vering van het bmw model uitsnijden en de gtaiv vering daarmee vervangen -handling.dat en vehicles.ide aanpassen, dat is niet zo belangrijk veel is het niet! maar UV mappen is echt een pain in the ass aangezien de objecten doorzichtig worden vanwege een onjuiste shader of zo? Bewerkt: 10 september 2010 door xbox360kris Reageren
Puma Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Best mooie foto. Of bedoelde je de screens? Reageren
xbox360kris Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Best mooie foto. Of bedoelde je de screens? hahahahhahhahahha nou ja de screens eigenlijk maarja goed dat je t een mooie foto vind, ik heb inmiddels het remschijvenprobleemopgelost Moet nu nog de lamp detachen voor knipperlampen en achteren in de achterbak ook lampen uitsnijden alleen de textures dan nog!! Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Ziet er al goed uit. Ik hoop dat hij snel af zal zijn, zodat ik hem kan downloaden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.