Jump to content

Levering Probleem Free Record shop


Sublime

Recommended Posts

Hi, ongeveer een maand geleden heb ik 2 controllers en het spel tekken 4 voor de playstation 2 gekocht bij de freerecordshop. De 2 controllers kwamen supersnel bij de deur aanzetten, maar dit is anders voor het spel tekken 4. Hier stond dat het 5-10 werkdagen zou duren. Toch ben ik nu al 15 werkdagen verder en nog steeds niets gehoord (behalve een rekening voor beide). ik heb diverse contact berichten gestuurd via hun website, maar op geen van deze is geantwoord. Op de rekening staat dat er binnen 14 dagen betaalt moet worden, wat mijn vader weigert zolang ik dat spel niet binnen heb.

Hoe kan ik weten of dat spel nog wel geleverd wordt? bij de status van mijn tekken 4 order staat nog steeds "in behandeling" achter. En moet ik wachten met betalen totdat ik dat spel zelf in handen heb, of krijg ik dan weer gezeur?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de meeste sites zal je toch echt eerst moeten betalen voor je bestelling wordt opgestuurd. Anders kun je het net zo goed niet betalen.. Daarnaast kunnen ze eventueel problemen hebben met hun leverancier. Ik zou er heen bellen (als dat kan) en anders gewoon naar een filiaal gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de meeste sites zal je toch echt eerst moeten betalen voor je bestelling wordt opgestuurd. Anders kun je het net zo goed niet betalen.. Daarnaast kunnen ze eventueel problemen hebben met hun leverancier. Ik zou er heen bellen (als dat kan) en anders gewoon naar een filiaal gaan.

Als je niet betaalt krijg je je pakje niet binnen, zo simpel is dat. Het is hetzelfde als bij de Albert Heijn boodschappen doen en zeggen dat je wel een Cheque stuurt?

Toen ik mijn tv kocht plukte ze eerst de centjes van me bankrekening en toen kwamen ze pas met die TV aan. Geen enkel contact over gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de meeste sites zal je toch echt eerst moeten betalen voor je bestelling wordt opgestuurd. Anders kun je het net zo goed niet betalen.. Daarnaast kunnen ze eventueel problemen hebben met hun leverancier. Ik zou er heen bellen (als dat kan) en anders gewoon naar een filiaal gaan.

Als je niet betaalt krijg je je pakje niet binnen, zo simpel is dat. Het is hetzelfde als bij de Albert Heijn boodschappen doen en zeggen dat je wel een Cheque stuurt?

Toen ik mijn tv kocht plukte ze eerst de centjes van me bankrekening en toen kwamen ze pas met die TV aan. Geen enkel contact over gehad.

Inderdaad, toevallig heb ik eergister een nieuwe PC besteld en ruim 900 euro overgemaakt, ik ben hem nu aan het volgen met track and trace :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hi, ongeveer een maand geleden heb ik 2 controllers en het spel tekken 4 voor de playstation 2 gekocht bij de freerecordshop. De 2 controllers kwamen supersnel bij de deur aanzetten, maar dit is anders voor het spel tekken 4. Hier stond dat het 5-10 werkdagen zou duren. Toch ben ik nu al 15 werkdagen verder en nog steeds niets gehoord (behalve een rekening voor beide). ik heb diverse contact berichten gestuurd via hun website, maar op geen van deze is geantwoord. Op de rekening staat dat er binnen 14 dagen betaalt moet worden, wat mijn vader weigert zolang ik dat spel niet binnen heb.

Hoe kan ik weten of dat spel nog wel geleverd wordt? bij de status van mijn tekken 4 order staat nog steeds "in behandeling" achter. En moet ik wachten met betalen totdat ik dat spel zelf in handen heb, of krijg ik dan weer gezeur?

Je pa kan wel blijven weigeren om te betalen, maar de FRS weigert dan om het product op te sturen. Het wordt pas verstuurd nadat het bedrag binnen is. Zo werkt dat. De winkel dekt zichzelf in door te vragen om eerst te betalen en dan pas te versturen. Consumenten worden wel eens door winkels getild, maar andersom gebeurd ook. Dat consumenten bijvoorbeeld het product wel nemen, maar niet betalen. Kun je dan wel counteren met "ja, maar dat doe ik niet", maar zo reageren winkels ook. Over het algemeen is de Free Record Shop geen louche bedrijf en mag je aannemen dat het allemaal wel in orde komt. Betaal dus nu gewoon die rekening en dan moet het wel goed komen.

En anders moet je maar gewoon naar een filiaal zelf gaan. Dan heb je er wel zicht op.

Ik ben zelf ook wel redelijk sceptisch en het liefst haal ik het product gewoon uit een fysieke winkel. Maar ik heb al een aantal keren iets online besteld en tot nu toe nog altijd gekregen.

Pas geleden nog tickets gekocht via internet bij Timoco. Je kan via iDeal via je eigen bank betalen, het wordt verwerkt en niet veel later kun je de e-ticket ophalen. Geweldig systeem.

Ook al eens wat gekocht bij GCshop en Playtrend Cyes. Alleen hardware zoals een moederbord zou ik niet zo gauw via internet bestellen ivm garantie, reparatie, etc. Die haal ik wel bij een fysieke zaak op. Maar dingen zoals spellen kan gerust.

Bewerkt: door candesco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...