Jump to content

GTA Gecrasht door N00bmode

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wou in GTA San andreas de noodmode installeren. En heb hem toen erin gezet met de installer daarvan. Toen vroeg die of ik bepaalde dingen wou overschrijven, en ik zei ja. En als ik nu gta probeer op te starten. Dan loopt die na het laden steeds vast, en krijg ik zo'n dingetje van gta reageert niet meer. Wat moet ik nu doen?

EDIT: Ik zou de N00bmode ook graag gebruiken in het spel!

Bewerkt: door scenic
Geplaatst:

Als ik GTA opnieuw installeer, ben ik dan al mijn mods en mijn savegame kwijt?

Ja, maar probeer eerst de mod eens goed te installeren, wss gaat hij dan over de slecht geinstalleerde bestanden heen en dan doet hij het misschien wel zonder dat je hoeft te herinstalleren.

Geplaatst:

Als ik GTA opnieuw installeer, ben ik dan al mijn mods en mijn savegame kwijt?

Ja, maar probeer eerst de mod eens goed te installeren, wss gaat hij dan over de slecht geinstalleerde bestanden heen en dan doet hij het misschien wel zonder dat je hoeft te herinstalleren.

Je savegames blijven echter wel bewaard in Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files.

Verwijder het spel eens, ga naar Rockstar Games » GTA San Andreas en verwijder alle overgebleven bestanden.

Verplaatst naar III: Overige Hulp, dit gaat immers om een modificatie.

Geplaatst:

Maar mijn GTA is wel gedowload, dus ik heb geen CD. Is dit dan een probleem?

Dat is sowieso illegaal vriend, we mogen je niet eens helpen als ik het goed heb :7 .

Ga werken voor je games ofzo!!

Geplaatst:

Ik heb hem online bij Rockstar games gekocht

En ik kreeg een link om hem te downloaden, dus heb ik hem niet illegaal gedownload. Waarom wordt ik daar gelijk van beschuldigd. Als het mijn fout is neem ik mijn woorden terug!

Geplaatst:

En ik kreeg een link om hem te downloaden, dus heb ik hem niet illegaal gedownload. Waarom wordt ik daar gelijk van beschuldigd. Als het mijn fout is neem ik mijn woorden terug!

Over het algemeen wordt er met het downloaden van games het illegaal downloaden bedoelt, en niet via steam of dergelijke websites. Maar in dit geval neem ik mijn woorden terug, excuses! Ik weet dat die downloadservices in opkomst zijn, alleen er wordt bij lange na nog niet zoveel gebruik van gemaakt als van betaald downloaden, helaas. Mijn excuses dus voor deze vergissing.

Geplaatst:

Over het algemeen wordt er met het downloaden van games het illegaal downloaden bedoelt, en niet via steam of dergelijke websites. Maar in dit geval neem ik mijn woorden terug, excuses! Ik weet dat die downloadservices in opkomst zijn, alleen er wordt bij lange na nog niet zoveel gebruik van gemaakt als van betaald downloaden, helaas. Mijn excuses dus voor deze vergissing.

Maakt niet uit, maar ik heb GTA nog niet aan de praat. :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...