scenic Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Ehm....is het spel dan nog in HD en kan ik het dan nog gewoon met Windows 7 Ultimate spelen. Ik wil het weer aan de gang hebben :s Reageren
Beagle Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Het spel is nooit HD geweest, maar goed. Je kan het nog steeds met 7 spelen. Reageren
scenic Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Het spel is nooit HD geweest, maar goed. Je kan het nog steeds met 7 spelen. Volgens mij is die wel in HD want ik krijg als ik hem opstart altijd een van die dingen. En die zegt HD nogwat. Ik heb nu San Andreas Uninstald, maar als ik hem wil openen om te spelen zegt die dat die de cd niet kan vinden. Maar ik heb nooit een CD gehad. Dus krijg ik hem niet aan de praat!:s Zou misschien een Crack de oplossing zijn? Reageren
scenic Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik heb ondertussen het spel weer aan de gang. Door de CD te lenen van één vriend, en daar crack bij te gooien. Maar hoe moet ik die N00bmode installeren? Wil namelijk heel graag in de interieurs kijken, omdat sommige mods serieus prachtige interieur's hebben. Ik hoor het graag! Reageren
Gast Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 De n00bmod veranderd geen interieur of teleports naar interieurs. De n00bmod is voor als je wil dat GTA makkelijker is uit te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.