ricco-john-deere Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Hallo, ik ben nieuw in het modden, en ik heb in zmodeler een vw golf mk2 gezet, en ik heb er nu bbs velgen onder gezet!, je moet dus ergens mee beginnen!,maar nu wil ik m'n auto lager maken!, helemaal laag met de velgen in de wielkast! snappen jullie?, wie kan mij daarmee helpen? Vriendelijke groeten, Rikkie M'n VW Golf mk2 met bbs! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik weet niet of je hem in de download data base gaat zetten maar dan zou ik je willen vragen of je dan de standaard hoogte ook wilt toepassen en die dan voor download zet :$ . Sorry voor het oftopic bericht maar ik vind het wel een mooie wagen als hij wat lager is maar niet zo laag als hij wilt :$ . Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik weet niet of je hem in de download data base gaat zetten maar dan zou ik je willen vragen of je dan de standaard hoogte ook wilt toepassen en die dan voor download zet :$ . Sorry voor het oftopic bericht maar ik vind het wel een mooie wagen als hij wat lager is maar niet zo laag als hij wilt :$ . Jah ik heb hem wel bewerkt he!, op een of andere site staat hij wel standaard, ojah, ik moet nu de wielen iets kleiner hebben. en de auto wat lager wie kan mij daarmee helpen? Reageren