ricco-john-deere Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Hallo, ik ben nieuw in het modden, en ik heb in zmodeler een vw golf mk2 gezet, en ik heb er nu bbs velgen onder gezet!, je moet dus ergens mee beginnen!,maar nu wil ik m'n auto lager maken!, helemaal laag met de velgen in de wielkast! snappen jullie?, wie kan mij daarmee helpen? Vriendelijke groeten, Rikkie M'n VW Golf mk2 met bbs! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik weet niet of je hem in de download data base gaat zetten maar dan zou ik je willen vragen of je dan de standaard hoogte ook wilt toepassen en die dan voor download zet :$ . Sorry voor het oftopic bericht maar ik vind het wel een mooie wagen als hij wat lager is maar niet zo laag als hij wilt :$ . Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik weet niet of je hem in de download data base gaat zetten maar dan zou ik je willen vragen of je dan de standaard hoogte ook wilt toepassen en die dan voor download zet :$ . Sorry voor het oftopic bericht maar ik vind het wel een mooie wagen als hij wat lager is maar niet zo laag als hij wilt :$ . Jah ik heb hem wel bewerkt he!, op een of andere site staat hij wel standaard, ojah, ik moet nu de wielen iets kleiner hebben. en de auto wat lager wie kan mij daarmee helpen? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik weet niet of je hem in de download data base gaat zetten maar dan zou ik je willen vragen of je dan de standaard hoogte ook wilt toepassen en die dan voor download zet :$ . Sorry voor het oftopic bericht maar ik vind het wel een mooie wagen als hij wat lager is maar niet zo laag als hij wilt :$ . Jah ik heb hem wel bewerkt he!, op een of andere site staat hij wel standaard, ojah, ik moet nu de wielen iets kleiner hebben. en de auto wat lager wie kan mij daarmee helpen? Ja maar ik bedoel gewoon echt de "standaard" versie zoals in het echt, nu op de foto staat hij vrij hoog maar ik weet niet of dat aan de foto ligt of dat hij ook best hoog staat. Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik weet niet of je hem in de download data base gaat zetten maar dan zou ik je willen vragen of je dan de standaard hoogte ook wilt toepassen en die dan voor download zet :$ . Sorry voor het oftopic bericht maar ik vind het wel een mooie wagen als hij wat lager is maar niet zo laag als hij wilt :$ . Jah ik heb hem wel bewerkt he!, op een of andere site staat hij wel standaard, ojah, ik moet nu de wielen iets kleiner hebben. en de auto wat lager wie kan mij daarmee helpen? Ja maar ik bedoel gewoon echt de "standaard" versie zoals in het echt, nu op de foto staat hij vrij hoog maar ik weet niet of dat aan de foto ligt of dat hij ook best hoog staat. Klopt, hier is hij nog standaard, ik wil hem lager maken enzo, maar ik weet niet hoe dat moet.. Reageren
Beagle Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Dan moet je in de handling.cfg of vehicles.ide kijken . Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Dan moet je in de handling.cfg of vehicles.ide kijken . bedankt maar wat voor getal moet ik lager maken? is er een tutorial voor? ik heb wel dit: handling.cfg CLUB 1400.0 3000.0 2.8 0.0 0.0 0.0 80 0.75 0.90 0.49 5 200.0 30.0 10.0 F P 11.0 0.45 0 30.0 1.7 0.1 0.0 0.28 -0.12 0.5 0.0 0.25 0.50 35000 2000 C00000 1 1 0 vehicle.ide 589, club, club, car, CLUB, CLUB, null, normal, 8, 0, 0, -1, 0.74, 0.74, 0 hij staat namelijk op de club. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.