RichHipHop Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Sinds kort kan ik geen virusscanner meer downloaden. Laatst AVG geprobeerd te downloaden maar op het einde van de installatie kreeg ik telkens een foutmelding. Ik heb geen zin meer om allemaal virusscanners te gebruiken want dat heb ik al geprobeerd. Helpt formatteren dan wel om het virus weg te halen???? Alvast bedankt ;-) Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 welke foutmelding kreeg je? Reageren
Hayte Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Formatteren zal werken, al is het niet nodig. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar heb je Malwarebytes' Anti-Malware al geprobeert? Probeer anders eens tijdens het opstarten direct na het Bios schermpje (een schermpje van de logo van de fabrikant van je pc monster) op F8 rammen tot je een zwart schermpje met witte letters krijgt, en dan op Veilige modus met Netwerk verbinding, en dan antivirus zooi installeren? Reageren
RichHipHop Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Alles is ok, ik heb mijn pc gefragmenteerd en ben nu clean!!! Reageren
Hayte Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Bedoel je "defragmenteren" of "formatteren"? Een defragmentatie zou namelijk niks helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.