gta master 1 Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Hallo, Ik heb vandaag mijn nieuwe PC ontvangen (KLIK). Na alles in elkaar gezet bte hebben reageerd hij simpelweg niet er op als ik hem aan wil doen. Tot overmaat van ramp ging er nog een sata 3 poort kapot wanneer ik een kabel wou verwisselen. Wie weet waarom mijn PC niet werkt?? Jarno, Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Afstandsbusjes gebruikt? Alle kabels van de voeding en front panel connectors goed aangesloten? Gaan er lampjes op het moederbord branden als je er stroom op zet? Knopje achter op de voeding omgezet? Reageren
PinganZ Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 (bewerkt) Hallo Heel vervelend dat je nieuwe pc niet werkt. Om je te kunnen helpen moet je dan wel duidelijk zeggen wat er niet werkt, geeft hij bijvoorbeeld geen beeld, ect. Beschrijf het probleem het liefst zo uitgereid mogelijk dan kunnen wij je beter helpen. En de laatste post in het topic dat in je link staat is dat je configuratie? EDIT: is het mischien mogelijk dat je een fotootje van de binnenkant van je computer meestuurt, mischien heb je tijdens het assembleren wel een foutje gemaakt en kunnen we het zo zien. Bewerkt: 9 september 2010 door PinganZ Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Lampjes op het moederbord gaan wel branden, maar als ik hem aan wil zetten, reageert hij daar helemaal niet op. Mijn vader leek het beste om het moederbord terug te sturen (vanwege kapotte STA-poort, dus ik moet nu eerst even afwachten :baal: Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Alle stroomkabels goed aangesloten? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Alle stroomkabels goed aangesloten? volgensmij wel. Ik zou niet weten wat er fout aangesloten moest zijn. Maar ik heb het inmiddels gedemonteerd en het moederbordm wordt weer opgestuurd, als ik een nieuwe krijg kan ik het weer proberen. Reageren
PinganZ Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Als je het moederbord hebt gedemonteerd je je gekeken of de socket nog goed was (geen verbogen pinntejes) En die SATA poort is die afgebroken of? zo ja dan kan het wel zijn de de verkoper van het moederbord nog al moeilijk gaat doen over de garantie aangezien je er zelf wat aan hebt afgebroken. Maar dat zal waarschijnlijk wel goed komen. Wie heeft de computer geassembleerd heb je dat helemaal zelf gedaan? Heb je het moederbord al uit de behuizing gehaald en aan de voeding gezet en met een schroeven draaier proberen aan te doen? Zit het geheugen in de goede sloten? Geen verbogen pinnetjes in de socket? de PEG stekkers in de videokaart goed aangesloten? Dat zijn een paar puntjes waar je even naar kan kijken. Oh en als je je moederbord opstuurd vergeet dan niet wat koelpasta bij te bestellen tenzij je dat nog hebt Reageren
PinkDevil Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Maak eens een foto van je binnenkant. En heb je wel koelpasta enz gebruikt? Verder als je die SATA zelf hebt verkloot kun je het wel vergeten... Reageren
Kryziek Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Maak eens een foto van je binnenkant. En heb je wel koelpasta enz gebruikt? Verder als je die SATA zelf hebt verkloot kun je het wel vergeten... Dan nog, zonder pasta werkt hij ook wel hoor. Reageren
PinkDevil Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Maak eens een foto van je binnenkant. En heb je wel koelpasta enz gebruikt? Verder als je die SATA zelf hebt verkloot kun je het wel vergeten... Dan nog, zonder pasta werkt hij ook wel hoor. Ja maar niet voor lang. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Maak eens een foto van je binnenkant. En heb je wel koelpasta enz gebruikt? Verder als je die SATA zelf hebt verkloot kun je het wel vergeten... Dan nog, zonder pasta werkt hij ook wel hoor. Ja maar niet voor lang. Ik heb hier n paar jaar zonder koelpasta gezeten. Misschien is de voeding niet goed genoeg voor een GTX260+i7, maar dat betwijfel ik. Reageren
PinganZ Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Je kunt wel lopen raden wat het probleem zou kunnen zijn maar dan ben je 1000 regels verder. Het beste wat hij nu kan doen is een foto van de binnenkant van de computer hier posten. Als er dan een zichtbare fout is gemaakt dan kunnen wij het mischien zien. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Ik heb inmiddels een mail van alternate gekregen en als ik het goed begrijp krijg ik een nieuw moederbord (beetje vage mail). Nog even een vraagje: Denken jullie dat ik de ''oude koelpasta'' nog te gebruiken is als ik het moederbord weer terug heb? Het zit nog steeds op de I7 en de koeler, die terug in de orginele doos zitten... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Ik heb inmiddels een mail van alternate gekregen en als ik het goed begrijp krijg ik een nieuw moederbord (beetje vage mail). Nog even een vraagje: Denken jullie dat ik de ''oude koelpasta'' nog te gebruiken is als ik het moederbord weer terug heb? Het zit nog steeds op de I7 en de koeler, die terug in de orginele doos zitten... Dat is gewoon nog mogelijk. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Ik heb inmiddels een mail van alternate gekregen en als ik het goed begrijp krijg ik een nieuw moederbord (beetje vage mail). Nog even een vraagje: Denken jullie dat ik de ''oude koelpasta'' nog te gebruiken is als ik het moederbord weer terug heb? Het zit nog steeds op de I7 en de koeler, die terug in de orginele doos zitten... Dat is gewoon nog mogelijk. Dat dacht ik al Aangezien het ook aan hoge temperaturen wordt blootgesteld op een processor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.