Big Boss Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Hallo Ik ben wanhopig op zoek naar een programma/tool waarmee ik WTV bestanden - dat zijn opgenomen tv programma's van Windows Media Center - kan converteren naar iets dat ik kan bewerken met mijn video programma (Sony Vegas). Het enige wat ik tot nog toe gevonden heb zijn shareware programma's die maar de helft van de video converteren of er een watermerk opplakken o.i.d. Ik heb wel een tool gevonden om te converteren naar .dvr-ms, maar dat kan ik niet bewerken in Vegas. Windows Live Movie Maker kan wél een WTV bestand openenen en ook beperkt bewerken, maar dat programma loopt steeds vast. Zelfs met filmpjes van amper 2 minuten. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik was er op aan het google'en en is dit niet wat je zoekt: Klik supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.