Dotz Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Ik heb geen enkele ervaring met modden, ik ben al blij dat ik de handlings van voertuigen aan kan passen , ik ben nu aan het proberen een skin inelkaar aan het zetten. Het wil alleen niet echt lukken, wat moet ik doen? Ik zal een paar screentjes posten ter verduidelijking van mijn problemen, het is bijna af.. De problemen heb ik omcirkeld, ik snap er niets van. Ook zou ik graag tekst willen waar zich nu groene vlakken bevinden, hoe krijg ik dit voor elkaar? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik heb geen enkele ervaring met modden, ik ben al blij dat ik de handlings van voertuigen aan kan passen , ik ben nu aan het proberen een skin inelkaar aan het zetten. Het wil alleen niet echt lukken, wat moet ik doen? Ik zal een paar screentjes posten ter verduidelijking van mijn problemen, het is bijna af.. De problemen heb ik omcirkeld, ik snap er niets van. Ook zou ik graag tekst willen waar zich nu groene vlakken bevinden, hoe krijg ik dit voor elkaar? Laat mij eerst de skin zien. (dat wat je in de map "skins" zet. Dan kan ik je verder helpen.) Reageren
Dotz Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 (bewerkt) Een vergrote versie, maar dat was volgens mij wel duidelijk . Bewerkt: 10 september 2010 door Dotz Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 (bewerkt) Afbeelding verwijderd Een vergrote versie, maar dat was volgens mij wel duidelijk . Ik zie er geen fout in. Heb je hem met paint bewerkt? (of andere programma's) Trouwens: heb je de skin uit VC? of niet? Bewerkt: 10 september 2010 door supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Afbeelding verwijderd Een vergrote versie, maar dat was volgens mij wel duidelijk . Ik zie er geen fout in. Heb je hem met paint bewerkt? (of andere programma's) Trouwens: heb je de skin uit VC? of niet? Ik heb hem met paint bewerkt. De skin komt niet uit VC. Reageren
Dylann. Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Als je er een tekst op wilt doen, kan dit met paint of met een andere programma. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Als je er een tekst op wilt doen, kan dit met paint of met een andere programma. Dat bedoelt hij niet :$ Ontopic: Heb je toevallig iets met groen aangeklikt? Reageren
Beagle Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Een vergrote versie, maar dat was volgens mij wel duidelijk . Bedoel je dan ook dat je de afbeelding vergroot hebt en díe in het spel gezet hebt? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 (bewerkt) Een vergrote versie, maar dat was volgens mij wel duidelijk . Bedoel je dan ook dat je de afbeelding vergroot hebt en díe in het spel gezet hebt? Dat zou problemen maken. @ dotz: Ik zag een grijze pixel bij de arm zitten. Verwijder hem even. Dan kom je wel verder denk ik :$ Het is die ene naast de schoen. En dan aan de linker kant Bewerkt: 11 september 2010 door supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 (bewerkt) Een vergrote versie, maar dat was volgens mij wel duidelijk . Bedoel je dan ook dat je de afbeelding vergroot hebt en díe in het spel gezet hebt? Nope, ik heb een normale versie in het spel zetten. Ik heb die vreemde mouw weg kunnen halen door de arm te verbreden, nu heb ik dit: Kan ik nog iets aan de armen doen, ze wat realistischer maken? Ik wil uiteindelijk dit hebben: Bewerkt: 11 september 2010 door Dotz Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) Ik zal hem voor je bewerken. Je krijgt van mij de goede Hier is hij: Als er fouten in zitten, kan je het aan mij vragen Bewerkt: 12 september 2010 door supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) Er zitten wat fouten in ja :$ . Overigens moeten de letters op de rug zwart zijn :$ Bewerkt: 12 september 2010 door Dotz Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Een vergrote versie, maar dat was volgens mij wel duidelijk . Bedoel je dan ook dat je de afbeelding vergroot hebt en díe in het spel gezet hebt? Nope, ik heb een normale versie in het spel zetten. Ik heb die vreemde mouw weg kunnen halen door de arm te verbreden, nu heb ik dit: Kan ik nog iets aan de armen doen, ze wat realistischer maken? Ik wil uiteindelijk dit hebben: dat is de begin skin, waardoor de skin niet hetzelfde is, komt omdat de vorm van claude daar anders is in het begin heeftie een gevangenis shirtje en in de loop van het spel krijgt hij een dikke jas dus hij houd de vorm van de jas Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik maak hem beter Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Er zitten wat fouten in ja :$ . Overigens moeten de letters op de rug zwart zijn :$ je hebt hem korte mouwen gegeven, maar hij draagt een jas dus hij houd de jas vorm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.