ricco-john-deere Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Hallo, ik ben nieuw met zmodeler, maar ik wil het logo uit de vw golf mk2 halen. ik ben al bezig geweest maar dan moet ik alle vlakjes 1 voor 1 aanklikken? is daar een andere manier voor? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 In 3ds max heb je een selectie methode die heet "element", waar je een heel element in één keer aan kan klikken. Misschien is die er ook wel voor zmodeller, maar ik denk 't niet. Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 10 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2010 In 3ds max heb je een selectie methode die heet "element", waar je een heel element in één keer aan kan klikken. Misschien is die er ook wel voor zmodeller, maar ik denk 't niet. ik zou is even kijken in ieder geval bedankt voor het helpen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.