d0nM0NTANA Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 vind het niet zo'n goeie tut je legt alleen maar uit hoe je een plaatje plakt met text erbij ik had verwacht dat je een heel blits logo ging maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 vind het niet zo'n goeie tut je legt alleen maar uit hoe je een plaatje plakt met text erbij ik had verwacht dat je een heel blits logo ging maken Dat heb ik immers wel gehoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
340100 Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2010 Beetje eritant dat de tekst doorlijnd staat. Je kan het plaatje het beste uitsnijden met een veelhoeklasso, en de achtergrond kan je wat leuker maken, en het plaatje wat groter. De tekst is ook niet echt super indrukwekkend, misschien kan je een nieuwe tut maken met een wat leukere effecten en niet zo.... eentonig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Beetje eritant dat de tekst doorlijnd staat. Je kan het plaatje het beste uitsnijden met een veelhoeklasso, en de achtergrond kan je wat leuker maken, en het plaatje wat groter. De tekst is ook niet echt super indrukwekkend, misschien kan je een nieuwe tut maken met een wat leukere effecten en niet zo.... eentonig Niet zo gek, hij is toch niet goed gelukt, dus heb ik de tekst doorstreept Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 (bewerkt) Niet zo gek, hij is toch niet goed gelukt, dus heb ik de tekst doorstreept Maar zelfs dan kun je de tekst beter laten zoals-ie was. Er kunnen altijd mensen zijn die wel wat aan deze tutorial hebben, en voor hen is 't nogal vervelend als de tekst dan zo onduidelijk is. Als je de tutorial echt weg wilt hebben, kun je het best aan de crew vragen of ze het topic willen verwijderen. Bewerkt: 6 oktober 2010 door Empire Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.