ninya_fatih Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 hey ik ben nieuw nij www.GTAforom.nl en ik heb een probleem als ik het download dan kan ik het installer progame niet voltooien Reageren
Harrison Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Hmm, dat is gek, bedoel van die Soldier Front Tutorial? Reageren
poep5691 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb die spel al gespeeld. Ik vind het een goed spel. maar er zijn een paar min punten 1. te lang spelen = saai 2. hemel paradijs voor glitchers (gelukkig een ingame kick functie) 3. te oppervlakkig (in de vorm van: alleen capture, bomb en escape) 4. heel vaak lagg Maar ook een paar pluspunten 1. een lekkere 8 vs 8 mp 2. veel wapens 3. ongeveer 1X per maand een update met leuke dingen erin 4. veel NL sprekende mensen, en engelse (goeie communicatie) Maar ik speel die spel niet meer zo vaak. Ik probeer nu een nieuwe een nieuwe mmofps: american army (zie topic) Reageren
nickie1 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik ben hier ook net nieuw, maar k heb een vraagje? K heb vaak connect problemen, wat kan k daaraan doen? Mvg Nickie1 Reageren
brake Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 hey mense kheb me hier effe geregistreerd omwat te zegge kben ok een sf freak kspeel al 5 maande kben daarnet op dees forum uitgekome en kvindt eigelijk wel grappig jullie vragen. kleg beke meer uit over mij op sf kzen dus ne freak kben pro sniper kheb 2 acc's allebij sec luitenant 1ne met UZI,PSG,DESERT EAGLE 2de met FA-MAS name: jgamer en opt moment nog deadbyfa-mas kzou zegge zoekt me vooral over dag in dangerzone of front line kben der elke dag op als der iets hier echt nie duidelijk is dn geefde maar een sijntje via x-fire mijn x-fire naam: peeters2 veel geluk met rankeen vooral vrage stelle als ge iets nie snapt. Reageren
brake Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 nickie kdenk dat je eens naar je firewall moet zien of soldierfront eraan toegevoegd is als het dat niet is weetk het niet nog veel plezier met spele. Reageren
Gekket0erkoe Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Heey. k heb Soldier Front Gedownload maar k heb geen acc en de Site ijji geblokeerd bij mij waar kan ik nog meer Soldier front acc maken ? Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heet Police! Maar heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Saai geworden Groeten, Reageren
Gekket0erkoe Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Thegetman wil je je account aan mij geven ? k kan niejtt maken want site is geblokeerd ? Reageren
massamsee Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) heey ik heb een probleem met soldier front kan iemand misschien helpen eerst download ik de game,dat gaat nog goed ik open de instalatie en ik wil instaleren,stop ie er me en zegt feature transfer eror feature : soldierfront campont: file: eror: onstelbare fout kan iemand helpen?? Bewerkt: 11 augustus 2008 door massamsee Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Thegetman wil je je account aan mij geven ? k kan niejtt maken want site is geblokeerd ? Nee, sorry vriend maar ik heb gehad dat ik dat deed en dat het ineens weer leuk werd, mocht ik een ander noobisch account aanmaken. Ik maak de fout geen tweede keer, dus ik hou hem. Groeten, Reageren
ProSniper140 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik Speel al langer SF Kben Second Leutanand Kga Morge Wallie halen van 20 euro en dan koop ik Awp(Sniper) kheb nu galil dus Als jullie me zien dan zijn jullie GeOwnd!!! Grz...: ProSniper140 Reageren
Joost_Nieuwegein Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Soldier Front Tutorial Ik ga je uitleggen in deze Tutorial hoe je het spel kan Downloaden,en Spelen Downloaden! Ga naar ijji.com! Klik dan links op Signs In! Dan staat er iets onder Signs In, Signs Up! Klik daar op! Maak hier je account aan! Als het goed is ben je nu al automatich ingeloggt! Is dit niet zo, logg dan in! Dan ga je naar de Home Page! Dan zie je ongeveer in het midden Play Live staan! Links daarvan staat: 'Direct File Download'! Klik daarop en download hem! Instaleer hem hierna en ga terug naar de Home Page Klik nu op Play Live en dan word het spel opgestart! Spelen! Klik op de Server! De is er maar 1 voor 3900 mensen! Klik daarop en ga verder! Dan vragen ze om een account te maken! Eerst vragen ze je om je Kleding! Kies je gewenste kleding en ga verder! Dan vragen ze je om je wapen! Kies het wapen waar je goed mee bent en ga verder! Nu kan je spelen! Kies je server uit en ga spelen! Tussentijds kun je ook kleding, wapens en andere dingen kopen! Die kan je vinden in startmenu als je niet in een spel zit onder Weapon en Character Store! Tijdens het spelen word je missie vanzelf duidelijk! Ranken Voor meer info kan je kijken op: http://sfront.ijji.com/ Voor plaatjes, trailers en wallpaper kijk op hier Voor meer info PB mij! Grtz en Succes A-Kellerman! Goeie tut voor mense die nog niet soldier front spele. Ik ben Major General. Reageren
ProL3G3ND Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Soldier Front Tutorial Ik ga je uitleggen in deze Tutorial hoe je het spel kan Downloaden,en Spelen Downloaden! Ga naar ijji.com! Klik dan links op Signs In! Dan staat er iets onder Signs In, Signs Up! Klik daar op! Maak hier je account aan! Als het goed is ben je nu al automatich ingeloggt! Is dit niet zo, logg dan in! Dan ga je naar de Home Page! Dan zie je ongeveer in het midden Play Live staan! Links daarvan staat: 'Direct File Download'! Klik daarop en download hem! Instaleer hem hierna en ga terug naar de Home Page Klik nu op Play Live en dan word het spel opgestart! Spelen! Klik op de Server! De is er maar 1 voor 3900 mensen! Klik daarop en ga verder! Dan vragen ze om een account te maken! Eerst vragen ze je om je Kleding! Kies je gewenste kleding en ga verder! Dan vragen ze je om je wapen! Kies het wapen waar je goed mee bent en ga verder! Nu kan je spelen! Kies je server uit en ga spelen! Tussentijds kun je ook kleding, wapens en andere dingen kopen! Die kan je vinden in startmenu als je niet in een spel zit onder Weapon en Character Store! Tijdens het spelen word je missie vanzelf duidelijk! Ranken Voor meer info kan je kijken op: http://sfront.ijji.com/ Voor plaatjes, trailers en wallpaper kijk op hier Voor meer info PB mij! Grtz en Succes A-Kellerman! Goeie tut voor mense die nog niet soldier front spele. Ik ben Major General. Lijkt me stug, wat is je codename? kan ik in highscores kijken.... En misschien kom ik je tegen. Trouwens, wat zijn alle codenamen? Van jullie allemaal? Kan ik ff adden Reageren
guidosoccer Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 hey mense i <3 soldier front super fet spel. Maar ik heb sniper (psg) maar als ik op iemand sgiet gaat hij niet meteen dood Wie weet een sniper waarbij iemand wel meteen dood is? mij kun je zien al V!P-Kaaskop op sf. daaaag <3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.