Edegem Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Beste mensen, Ik wil mijn gta sa downgraden naar versie 1.0 Ik heb gehoord dat je een downgrade patch moet downloaden. Kan iemand mij een download link geven naar die patch? Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Op GTAForum hebben wij een eigen Download Database waar alles op volgorde gesorteerd staat. Als je hierin verder kijkt zul je uitkomen op deze patch: Klik. Hierna zul je modificaties kunnen installeren, zorg er alleen wel voor dat je savegames nog wél versie 2 zijn! Die kun je dus nog gewoon gebruiken. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 (bewerkt) Beste mensen, Ik wil mijn gta sa downgraden naar versie 1.0 Ik heb gehoord dat je een downgrade patch moet downloaden. Kan iemand mij een download link geven naar die patch? Patch kan je hier downloaden: Klik Supergtagamer. EDIT: Te laat Bewerkt: 10 september 2010 door supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.