Jump to content

Het hoe-haal-ik-mijn-ouders-over topic


GuitarGuy666

Recommended Posts

mijn vader overhalen om een benzine auto te kopen in plaats van die verdomde tractor diesels :puh:

heb al geprobeerd prijzen te vergelijken

diesel goedkoper in brandstof, maar niet in belasting

benzine duurder in brandstof, en minder duur qua belasting

heb geen idee eigenlijk

Tot een kilometer of 20.000-25.000 is benzine goedkoper. Maar waarom zou je dat eigenlijk willen?

benzine klinkt lekkerder en gaat meestal wat beter vooruit

Gezeik.

Vroeger was dit mss zo.

Tegenwoordig zijn diesels evenwaardig aan benzine.

Overigens gaat een dieselmotor veel langer mee. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    10

  • Teh_Ninja

    9

  • Amfetamientje

    6

  • Dylann.

    6

Als ouder zijnde pies ik in mijn broek van het lachen. Zoals wij tegen onze 5-jarige puber zeggen: Wij zeggen/verbieden/verplichten dingen voor jouw eigen bestwil. Daar komt bij dat ik een ster was in mijn zin krijgen, elk kunstje dus wel ken en nergens intrap.

Over PDD-Nos: Zijn dat niet juist vaak de 'dommere' autisten? Tenminste, mijn ervaring wel. Klassiekers, die zijn pas slim! Ik zeg dus niet dat alle PDD-Nossers dom zijn, maar ze zijn zeker niet slim omdat ze PDD-Nossers zijn. Ik heb met laag begaafden gewerkt. 3x raden wat ze naast hun IQ van <70 hadden: Juist! PDD-Nos.

Aspergers zijn over het algemeen wel slim. Alleen die praten zoveel.

Zo, lekker generaliserend op deze mooie donderdagmiddag.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn vader overhalen om een benzine auto te kopen in plaats van die verdomde tractor diesels :puh:

heb al geprobeerd prijzen te vergelijken

diesel goedkoper in brandstof, maar niet in belasting

benzine duurder in brandstof, en minder duur qua belasting

heb geen idee eigenlijk

Tot een kilometer of 20.000-25.000 is benzine goedkoper. Maar waarom zou je dat eigenlijk willen?

Ligt puur aan het gewicht van een auto ;)

Maar rond de 20.000 is gemiddeld idd.

Daarnaast, ontopic verder, vaak zeggen je ouders niet voor niks nee.

Leg je daar gewoon bij neer, het is moeilijk en ik heb dat ook moeten doen, maar wat heeft doordrammen voor zin, bij mij kwam er bijna altijd ruzie door.

Daarnaast hebben vele 15 jarige van die impulsieve buien en willen ze iets ook omdat een ander dat ook heeft, en dan hebben ze het en is het na een week saai omdat het eigenlijk anders uitvalt of dat ze dan hebben niet wat ze eigenlijk wouden hebben.

Een verhaal die de meeste wel kennen, 'ik wil een hond/kat/schildpad/etc.', en dan krijgen ze met veel herrie dat beest en twee weken later zorgen je ouders ervoor omdat je erop uitgekeken bent, 9 van de 10 keer gaat het zo, en de mensen met de meeste tegenspraak op zijn ouders met 'ik zal er altijd voor zorgen' en dit soort uitspraken zijn diegene die zo'n beest als eerste verwaarlozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Over PDD-Nos: Zijn dat niet juist vaak de 'dommere' autisten? Tenminste, mijn ervaring wel. Klassiekers, die zijn pas slim! Ik zeg dus niet dat alle PDD-Nossers dom zijn, maar ze zijn zeker niet slim omdat ze PDD-Nossers zijn. Ik heb met laag begaafden gewerkt. 3x raden wat ze naast hun IQ van <70 hadden: Juist! PDD-Nos.

Aspergers zijn over het algemeen wel slim. Alleen die praten zoveel.

Zo, lekker generaliserend op deze mooie donderdagmiddag.

Er is geen link tussen PDD-Nossers en gemiddeld een lagere intelligentie. Ze zijn er wel natuurlijk, maar niet buitengewoon veel. De reden waarom die PDD-Nossers die jij tegen kwam zwakbegaafd waren? Omdat jij met zwakbegaafden werkte. Als jij met hoogbegaafden had gewerkt had je daar net zo goed PDD-Nossers tegen kunnen komen. Kinderen met klassiek autisme zijn juist wel weer vaak (gedeeltelijk) zwakbegaafd. En aspergers zijn juist weer bovengemiddeld vaak (gedeeltelijk) hoogbegaafd.

Link to comment
Delen op andere websites

Over PDD-Nos: Zijn dat niet juist vaak de 'dommere' autisten? Tenminste, mijn ervaring wel. Klassiekers, die zijn pas slim! Ik zeg dus niet dat alle PDD-Nossers dom zijn, maar ze zijn zeker niet slim omdat ze PDD-Nossers zijn. Ik heb met laag begaafden gewerkt. 3x raden wat ze naast hun IQ van <70 hadden: Juist! PDD-Nos.

Aspergers zijn over het algemeen wel slim. Alleen die praten zoveel.

Zo, lekker generaliserend op deze mooie donderdagmiddag.

Er is geen link tussen PDD-Nossers en gemiddeld een lagere intelligentie. Ze zijn er wel natuurlijk, maar niet buitengewoon veel. De reden waarom die PDD-Nossers die jij tegen kwam zwakbegaafd waren? Omdat jij met zwakbegaafden werkte. Als jij met hoogbegaafden had gewerkt had je daar net zo goed PDD-Nossers tegen kunnen komen. Kinderen met klassiek autisme zijn juist wel weer vaak (gedeeltelijk) zwakbegaafd. En aspergers zijn juist weer bovengemiddeld vaak (gedeeltelijk) hoogbegaafd.

Dames,ik heb zelf PPD-NOS,En wij PPD-nos'sers zijn slecht in concentreren aandacht aan me werk houden ;)

Ook heeft de andere weer op een andere manier PPD-NOS als andere Bijv.

Ik weet dat keihard boeren en scheten laten in het openbaar niet netjes is,sommige mensen met PPD-nos weten dat niet. Andere kunnen gizichtsuitdrukkingen niet goed herkennen bijv. ja knikken en nee schudden,boos kijken etc. etc. ik haal zelf ook goede cijfers op school,dus zeggen dat ik erg dom ben kan je ook niet ;) wij zijn ook weer niet zo dom ;)

En als je denkt slimmer te zijn,dan zie je hier in deze post dat er weldegelijk verschillen zijn tussen de mensen met PPD-nos.

En anders ga zelf lekker een paar cursussen namen zoals mij en beoordeel dan ;)

OT: Ik haal door me PPD-NOS me ouders niet snel over ;)

Bewerkt: door GTA-top
Link to comment
Delen op andere websites

Over PDD-Nos: Zijn dat niet juist vaak de 'dommere' autisten? Tenminste, mijn ervaring wel. Klassiekers, die zijn pas slim! Ik zeg dus niet dat alle PDD-Nossers dom zijn, maar ze zijn zeker niet slim omdat ze PDD-Nossers zijn. Ik heb met laag begaafden gewerkt. 3x raden wat ze naast hun IQ van <70 hadden: Juist! PDD-Nos.

Aspergers zijn over het algemeen wel slim. Alleen die praten zoveel.

Zo, lekker generaliserend op deze mooie donderdagmiddag.

Er is geen link tussen PDD-Nossers en gemiddeld een lagere intelligentie. Ze zijn er wel natuurlijk, maar niet buitengewoon veel. De reden waarom die PDD-Nossers die jij tegen kwam zwakbegaafd waren? Omdat jij met zwakbegaafden werkte. Als jij met hoogbegaafden had gewerkt had je daar net zo goed PDD-Nossers tegen kunnen komen. Kinderen met klassiek autisme zijn juist wel weer vaak (gedeeltelijk) zwakbegaafd. En aspergers zijn juist weer bovengemiddeld vaak (gedeeltelijk) hoogbegaafd.

Dames,ik heb zelf PPD-NOS,En wij PPD-nos'sers zijn slecht in concentreren aandacht aan me werk houden ;)

Ook heeft de andere weer op een andere manier PPD-NOS als andere Bijv.

Ik weet dat keihard boeren en scheten laten in het openbaar niet netjes is,sommige mensen met PPD-nos weten dat niet. Andere kunnen gizichtsuitdrukkingen niet goed herkennen bijv. ja knikken en nee schudden,boos kijken etc. etc. ik haal zelf ook goede cijfers op school,dus zeggen dat ik erg dom ben kan je ook niet ;) wij zijn ook weer niet zo dom ;)

En als je denkt slimmer te zijn,dan zie je hier in deze post dat er weldegelijk verschillen zijn tussen de mensen met PPD-nos.

En anders ga zelf lekker een paar cursussen namen zoals mij en beoordeel dan ;)

OT: Ik haal door me PPD-NOS me ouders niet snel over ;)

En heren, autisten snappen sarcasme niet. ;) Ik had er nog expres bij gezet: Zo, lekker generaliserend op deze donderdagmiddag.

@Ninja: Ik heb niet met zwakbegaafden gewerkt, ik heb met cliënten gewerkt. Niet met zwakbegaafden in het algemeen, maar de zwakbegaafden hadden 9 v.d 10 PDD-nos. Daar komt bij dat ik autisme ook vanuit mijn omgeving mag mee maken. Geen cursus nodig dus, ik weet prima hoe ik met "jullie" om moet gaan. Ik ben er, arrogant gezegd, zelfs nog goed in.

En waarom?

Ik ben zelf een ADD'er mét autistische trekjes met een IQ van 128, mijn beste vriendin is klassiek autist en heeft een IQ van 140. Zij ís klassiek autistisch, maar door haar IQ heeft ze zoveel sociaal wenselijk gedrag aangeleerd waardoor ze niet 'meer' lijkt dan een PDD-nosser.

Nja, het máákt ook niet uit (aut, whahaha), er is ook nog zoiets als karakter. En het maakt écht niet meer uit want in de volgende DSM wordt er niet meer gesproken over PDD-Nos, Aspergers óf Klassiek: Alles is gewoon autistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Dames

STFU.

En heren, autisten snappen sarcasme niet. ;) Ik had er nog expres bij gezet: Zo, lekker generaliserend op deze donderdagmiddag.

Heeft niks met sarcasme te maken. Alleen dat ik je post met een klein korreltje zout moet nemen, maar dat weerhoud mij er niet van om op de inhoud te reageren. Wat er in staat is namelijk (grotendeels) bullshit.

@Ninja: Ik heb niet met zwakbegaafden gewerkt, ik heb met cliënten gewerkt. Niet met zwakbegaafden in het algemeen, maar de zwakbegaafden hadden 9 v.d 10 PDD-nos. Daar komt bij dat ik autisme ook vanuit mijn omgeving mag mee maken. Geen cursus nodig dus, ik weet prima hoe ik met "jullie" om moet gaan. Ik ben er, arrogant gezegd, zelfs nog goed in.

Je zei zelf nog dat je met zwakbegaafden werkte, vandaar ;). En je kan best wel met mensen met iets zoals ass werken, maar die groep is te klein om te oordelen over het aantal zwakbegaafden en of hoogbegaafden. Daarnaast worden er steeds meer foute diagnoses gesteld. En sinds wanneer ben ik autist o.i.d.?

En het maakt écht niet meer uit want in de volgende DSM wordt er niet meer gesproken over PDD-Nos, Aspergers óf Klassiek: Alles is gewoon autistisch.

Dat is sowieso een warrige en waardeloze labeltjes fabriek. En trouwens wordt het niet autistisch, maar ass.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nou, wat volwassen zeg :7

Kort lontje iemand? ^_^

Lijkt me logisch dat je zo een reactie niet volledig serieus neemt? Zal er volgende keer wel een smiley bij zetten voor je :bier: .

Is goed, ik hoop dat waarop je reageerde ook niet serieus opvatte :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...