Jump to content

Het hoe-haal-ik-mijn-ouders-over topic


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    10

  • Teh_Ninja

    9

  • Amfetamientje

    6

  • Dylann.

    6

iemand die 14 jaar oud is, is niet echt oud genoeg om zelf te beslissen wat hij wil gaan doen. Ik zou nog maar even 4 jaartjes wachten.

Om even duidelijk te zijn:

Ik ben toch echt 15 emo.gif

Op mijn page staat het ook.

Maar er staat idd bij ''Over Mezelf'' dat ik nog 14 ben emo.gif

Zo extreem oud is 15 nou ook weer niet hoor. emo.gif

Ik denk dat 14/15 jaar in dezelfde categorie valt. emo.gif

Ik ben bijzonder slim en ik heb veel levenservaring met de meeste dingen.

Ik ben dan wel 15 duh.gif

Maar kheb zegmaar de hersens van een 17-18 jarige.

Wat een opmerking zeg, dus je gaat er zoiezo vanuit dat 17 en 18 jarigen betere hersenen hebben dan 15 jarigen ? En laatste keer dat ik checkte verkopen ze bijv 18+ games op basis van je echte leeftijd en niet je hersenleeftijd. emo.gif

Hoe bedoel je?

Ik zeg niet dat ik beter ben als andere. Integendeel zelfs.

Ik zeg alleen dat ik best wel slim voor men leeftijd ben en jij maakt er gelijk een rechtszaak van :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb niet gezegd dat je beter bent dan andere mensen maar het is normaal voor 15 jarigen of iedereen die in de puberteit komt dat ze denken dat ze de wereld aankunnen en onafhankelijk kunnen wezen. Niks mis mee natuurlijk dat hoort bij het ouder worden maar je weet wel beter als je ouder ben.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb niet gezegd dat je beter bent dan andere mensen maar het is normaal voor 15 jarigen of iedereen die in de puberteit komt dat ze denken dat ze de wereld aankunnen en onafhankelijk kunnen wezen. Niks mis mee natuurlijk dat hoort bij het ouder worden maar je weet wel beter als je ouder ben.

Dat denk ik dus niet.

Wel eens gehoord van Autisme - PDD-nos.

Nou zulke mensen kunnen heel slim zijn :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik dus niet.

Wel eens gehoord van Autisme - PDD-nos.

Nou zulke mensen kunnen heel slim zijn :7

Die kunnen inderdaad erg slim zijn, maar dat kunnen mensen zonder iets van ass ook zijn. Maar de gemiddelde ''pdd-nosser'' heeft ook een gemiddeld iq.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo slim ben je denk ik niet.

PDD-nos zegt namelijk helemaal niets; het is gewoon een groep waarvan ze niet weten wat ze er mee aanmoeten en gooien het maar op 1 hoop.

Ik heb zelf asperger en studeer psychologie en weet wel een beetje waar ik over praat.

Kinderen op jouw leeftijd overschatten zichzelf nou eenmaal vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo slim ben je denk ik niet.

PDD-nos zegt namelijk helemaal niets; het is gewoon een groep waarvan ze niet weten wat ze er mee aanmoeten en gooien het maar op 1 hoop.

Ik heb zelf asperger en studeer psychologie en weet wel een beetje waar ik over praat.

Kinderen op jouw leeftijd overschatten zichzelf nou eenmaal vaak.

Fijn om te zien dat er nog meer Aspergers rondlopen. Van mij wordt vaak gezegd dat ik voor mijn leeftijd nogal ouwelijk praat, en als ik er dan eens goed over nadenk, klopt het inderdaad. Waar het vandaan komt weet ik niet, ik geloof dat het altijd al een beetje zo geweest is.

En wat betreft het verhaal over de tattoos: gewoon wachten tot je 18 bent. Als je er bij je moeder op aan blijft dringen werkt het averechts, want dan heeft ze op een gegeven moment genoeg van je gezeik. De meeste moeders zijn heel standvastig; 'nee' is ook echt 'nee'. Ik weet niet hoe het bij anderen werkt, maar ik merk dat mijn vader veel makkelijker om te praten is.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag je een tattoo. Maar zoals Empire al zegt: wachten tot je 18e.

Nu ben je iets van 14 a 15. Maar stel je krijgt hem, en hij word gezet, dan weet

ik zeker dat je het uitgild van de pijn.

En dan nog iets over je leeftijd: stel je laat hem zetten, en je bent 18, en heb je dan zoiets van:

nou, ik vind hem niet meer zo mooi. Tja, dan kan je hem niet meer laten weghalen...

:N

supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het punt is: op het begin is zo'n tattoo natuurlijk heel vet. Je huid is nog soepel en je bent in de bloei van je leven. Maar als jij straks over een jaar of 50 met Bep en Hermien zit te bridgen in het plaatselijke verzorgingstehuis, dan zul je jezelf flink voor je kop slaan. Van die rapper (Of een ander willekeurig object) zijn dan alleen nog maar een paar wazige, vage contouren te zien. Ik hoor het de verzorgsters al smoezen: "Zie je die meneer daar? Die heeft weer met pen op z'n arm lopen tekenen. Het gaat echt bergafwaarts met hem."

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het punt is: op het begin is zo'n tattoo natuurlijk heel vet. Je huid is nog soepel en je bent in de bloei van je leven. Maar als jij straks over een jaar of 50 met Bep en Hermien zit te bridgen in het plaatselijke verzorgingstehuis, dan zul je jezelf flink voor je kop slaan. Van die rapper (Of een ander willekeurig object) zijn dan alleen nog maar een paar wazige, vage contouren te zien. Ik hoor het de verzorgsters al smoezen: "Zie je die meneer daar? Die heeft weer met pen op z'n arm lopen tekenen. Het gaat echt bergafwaarts met hem."

Nou, ik denk niet dat ze je verrot slaan ^_^ Maar dat is wel correct over je 50jarige leeftijd in het bejaardentehuis.

Nu is het niet zo dat je op de helft van je leven in een gekkenhuis zit met allemaal muffe oudjes die geen

Deo gebruiken en vies ruiken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het punt is: op het begin is zo'n tattoo natuurlijk heel vet. Je huid is nog soepel en je bent in de bloei van je leven. Maar als jij straks over een jaar of 50 met Bep en Hermien zit te bridgen in het plaatselijke verzorgingstehuis, dan zul je jezelf flink voor je kop slaan. Van die rapper (Of een ander willekeurig object) zijn dan alleen nog maar een paar wazige, vage contouren te zien. Ik hoor het de verzorgsters al smoezen: "Zie je die meneer daar? Die heeft weer met pen op z'n arm lopen tekenen. Het gaat echt bergafwaarts met hem."

Nou, ik denk niet dat ze je verrot slaan ^_^ Maar dat is wel correct over je 50jarige leeftijd in het bejaardentehuis.

Nu is het niet zo dat je op de helft van je leven in een gekkenhuis zit met allemaal muffe oudjes die geen

Deo gebruiken en vies ruiken :7

Ik hoop voor jullie dat je op je 50e niet al in een verzorgingstehuis zit.

O en supergtagamer, Empire zei "jezelf voor je kop slaan"; volgens mij begreep jij het niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het punt is: op het begin is zo'n tattoo natuurlijk heel vet. Je huid is nog soepel en je bent in de bloei van je leven. Maar als jij straks over een jaar of 50 met Bep en Hermien zit te bridgen in het plaatselijke verzorgingstehuis, dan zul je jezelf flink voor je kop slaan. Van die rapper (Of een ander willekeurig object) zijn dan alleen nog maar een paar wazige, vage contouren te zien. Ik hoor het de verzorgsters al smoezen: "Zie je die meneer daar? Die heeft weer met pen op z'n arm lopen tekenen. Het gaat echt bergafwaarts met hem."

Nou, ik denk niet dat ze je verrot slaan ^_^ Maar dat is wel correct over je 50jarige leeftijd in het bejaardentehuis.

Nu is het niet zo dat je op de helft van je leven in een gekkenhuis zit met allemaal muffe oudjes die geen

Deo gebruiken en vies ruiken :7

Ik hoop voor jullie dat je op je 50e niet al in een verzorgingstehuis zit.

O en supergtagamer, Empire zei "jezelf voor je kop slaan"; volgens mij begreep jij het niet goed.

Wel, het is mogelijk dat er agressieve oudjes tussen zitten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het punt is: op het begin is zo'n tattoo natuurlijk heel vet. Je huid is nog soepel en je bent in de bloei van je leven. Maar als jij straks over een jaar of 50 met Bep en Hermien zit te bridgen in het plaatselijke verzorgingstehuis, dan zul je jezelf flink voor je kop slaan. Van die rapper (Of een ander willekeurig object) zijn dan alleen nog maar een paar wazige, vage contouren te zien. Ik hoor het de verzorgsters al smoezen: "Zie je die meneer daar? Die heeft weer met pen op z'n arm lopen tekenen. Het gaat echt bergafwaarts met hem."

Nou, ik denk niet dat ze je verrot slaan ^_^ Maar dat is wel correct over je 50jarige leeftijd in het bejaardentehuis.

Nu is het niet zo dat je op de helft van je leven in een gekkenhuis zit met allemaal muffe oudjes die geen

Deo gebruiken en vies ruiken :7

Ik hoop voor jullie dat je op je 50e niet al in een verzorgingstehuis zit.

O en supergtagamer, Empire zei "jezelf voor je kop slaan"; volgens mij begreep jij het niet goed.

Wel, het is mogelijk dat er agressieve oudjes tussen zitten :puh:

Hij zei over 50 jaar, dus als je nu 15 bent dan zit je daar op je 65ste, nogsteeds vroeg, maar wel mogelijk. En een tattoo kan je weg laten laseren hoor, en aangezien het met de techniek van nu al kan, is het over 50 jaar dagelijks denk ik.

Mijn ouders haal ik niet zo heel vaak over, als ik iets met me eigen geld koop dan hebben ze nada tot nop inspraak erover vind ik. Natuurlijk kaart ik het wel even aan dat ik het ga kopen (bij een duur producht) maar 9/10 keer zeg ik dan dat ik het met me eigen geld koop en dan vinden ze het wel goed.

OT:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het punt is: op het begin is zo'n tattoo natuurlijk heel vet. Je huid is nog soepel en je bent in de bloei van je leven. Maar als jij straks over een jaar of 50 met Bep en Hermien zit te bridgen in het plaatselijke verzorgingstehuis, dan zul je jezelf flink voor je kop slaan. Van die rapper (Of een ander willekeurig object) zijn dan alleen nog maar een paar wazige, vage contouren te zien. Ik hoor het de verzorgsters al smoezen: "Zie je die meneer daar? Die heeft weer met pen op z'n arm lopen tekenen. Het gaat echt bergafwaarts met hem."

Nou, ik denk niet dat ze je verrot slaan ^_^ Maar dat is wel correct over je 50jarige leeftijd in het bejaardentehuis.

Nu is het niet zo dat je op de helft van je leven in een gekkenhuis zit met allemaal muffe oudjes die geen

Deo gebruiken en vies ruiken :7

Ik hoop voor jullie dat je op je 50e niet al in een verzorgingstehuis zit.

O en supergtagamer, Empire zei "jezelf voor je kop slaan"; volgens mij begreep jij het niet goed.

Wel, het is mogelijk dat er agressieve oudjes tussen zitten :puh:

Hij zei over 50 jaar, dus als je nu 15 bent dan zit je daar op je 65ste, nogsteeds vroeg, maar wel mogelijk. En een tattoo kan je weg laten laseren hoor, en aangezien het met de techniek van nu al kan, is het over 50 jaar dagelijks denk ik.

Mijn ouders haal ik niet zo heel vaak over, als ik iets met me eigen geld koop dan hebben ze nada tot nop inspraak erover vind ik. Natuurlijk kaart ik het wel even aan dat ik het ga kopen (bij een duur producht) maar 9/10 keer zeg ik dan dat ik het met me eigen geld koop en dan vinden ze het wel goed.

OT:

Ik weet wel dat laseren bestaat, maar daar houd je wel lidtekens van over :(

En je hebt kans duit je huid verbrand.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn vader overhalen om een benzine auto te kopen in plaats van die verdomde tractor diesels :puh:

heb al geprobeerd prijzen te vergelijken

diesel goedkoper in brandstof, maar niet in belasting

benzine duurder in brandstof, en minder duur qua belasting

heb geen idee eigenlijk

Tot een kilometer of 20.000-25.000 is benzine goedkoper. Maar waarom zou je dat eigenlijk willen?

benzine klinkt lekkerder en gaat meestal wat beter vooruit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...